Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم ویشگاهی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: من خودم سالها در اردوها و اعزامی تیم ملی حضور داشته و با مشکلات مربوطه آشنا هستم. به همین دلیل شرایطی فراهم شد تا در جلسه با رئیس کمیته ملی المپیک برخی مشکلات اساسی و ریشه ای ملی پوشان را مطرح کردم.

وی ادامه داد: بحث اسکان و غذا یک مشکل اساسی برای کاراته کاهاست، چرا باید تیم ملی در خوابگاه نصرت اسکان داده شود و یا غذا در آشپزخانه موجود در سالن کبکانیان طبخ و به مجموعه انقلاب ارسال شود تا دوباره گرم و توسط ملی پوشان مصرف شود؟ آیا این غذا کیفیت لازم را دارد؟ اگر قرار است کاراته مدال المپیک کسب کند باید با این رشته بر اساس این توقع برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا «کی روش» برای نوع لباس تیم ملی مبارزه می کند؟ چون می خواهد امکاناتی در شان تیم ملی آماده کند! 

قهرمان سابق کاراته جهان افزود: مشکل دیگری که در این جلسه مطرح شد، بحث حقوق و آینده شغلی ملی پوشان بود. اغلب این نفرات متاهل هستند و کاراته را حرفه ای دنبال می کنند. یعنی غیر از تمرین و مسابقه کار دیگری ندارند و این حقوق نیز کفاف زندگی آنها را نمی هد. باید در این خصوص فکری اساسی شود تا کاراته کا بدون دغدغه معیشتی به فکر کسب افتخار باشد. 

ویشگاهی ادامه داد: زمانی که ما قهرمان بودیم، با یک مصوبه همه مدال آوران به استخدام شرکت نفت درآمدند. آیا اکنون که آقایان فکر و ذهن خود مهندسی کردن انتخابات است، می توان چنین انتظاری داشت که مسئولان به فکر آینده باشند که افرادی چون پورشیب، گنج زاده، مهدیزاده و ... بعد از دوران قهرمانی چه کاری انجام دهند.

سرگروه پیشین تیم ملی کاراته در خصوص انصراف از حضور در میدان مسابقه گفت: واقعیت این است که حضور کاراته در المپیک به عنوان یکی رشته رسمی انگیزه من را برای حضور در میدان مسابقه افزایش داد. روزگاری مبارزه روی تاتامی المپیک رویایی بیش نبود، همین موضوع باعث شد تا بعد از ۴۵ روز تمرین پرفشار در رقابتهای سری A و بعد از غلبه بر رقیبانی که مدال جهانی و المپیک داشتند به نشان برنز دست پیدا کنم. اما متاستفانه برخوردهای نامناسب باعث شد عطای کار را به لقایش ببخشم.

وی افزود: انتظار داشتم این حرکت من با استقبال از سوی فدراسیون مواجه شده و از مدال من در این سن که بعد از هشت سال دوری بدست آمد برای انگیزه دادن به جوانان استفاده می شد که متاسفانه با کوچک شمردن مسابقه و برخورد سرد و نامناسب من را کرده خود پشیمان کرد.

ویشگاهی افزود: با فرجی جلسه ای داشتم و به پیشنهادمن قرار شد که سازمان تیم های ملی تشکیل شود و هر کس به عنوان رئیس انتخاب شد، من به عنوان دبیر این سازمان فعالیت کنم. ولی ایشان روی قولی که به من داده بود نماند! چرا که آشوری به عنوان رئیس انتخاب شده بود و ایشون هم همکاری با من را قبول نکرد. 

قهرمان سال ۲۰۱۰ بازیهای آسیایی در پایان گفت: روی سخن من با کسانی است که اکنون در فدراسیون هستند، به این آقایان توصیه می کنم تا زمانی که هستید برای ارتقاء کاراته تلاش کنند، این مسئولیت و میز تا ابد برای کسی نمانده و برای شما هم نخواهد ماند. قرار نیست برای چند صباحی بیشتر ماندن همه چیز را زیرپا بگذارید.

کد خبر 4513854

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت تر از دیدارهای باقیمانده سرخ ها به نظر می رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این  چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن ازاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضاها را بشناسد و در آنها جابجا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر همبازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل  و بخصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده آلش فاصله داشته و یکی دوباری هم که محمد خدابنده لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند.ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد.در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوشمار می توان از امیری یا صادقی به عوان وینگر راست  استفاده کند.

به نظر می رسد این جابجایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به عنوان بازیکن آزاد ارائه می کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد  و البته  سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق تری بوده و می تواند با دانیال اسماعیلی فر زوج سازی کند.

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود