Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - مديرکل استاندارد آذربايجان شرقي گفت: در 9 ماه سال جاري بر صحت عملکرد 2 هزار و 680 نازل عرضه سوخت مايع استان به صورت آزمون ادواري نظارت شد.

ساسان فرشي حق رو روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين بازديدها با همکاري آزمايشگاه مورد تائيد اين اداره کل و کارشناسان ملي پخش فرآورده هاي نفتي به منظور منطبق بودن تلرانس (قدرت تحمل) و رفع عدم انطباق هاي موردي انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين طرح شامل نظارت بر نازل هاي سوخت هاي مايع بنزين و گازوئيل بوده و به صورت دوره اي در سطح استان انجام مي شود.
مديرکل استاندارد آذربايجان شرقي با اشاره به آغاز بازرسي ادواري از نازل هاي سي.ان. جي استان از سوي کارشناسان اين اداره کل يادآوري کرد: اين طرح با هدف بازرسي و صحت عملکرد نازل هاي عرضه سوخت CNG از اول دي ماه سال جاري در استان آغاز شده است.
فرشي حق رو ادامه داد: اين طرح به صورت مستمر انجام و در آن حدود 400 دستگاه نازل آزمون ادواري مي شود.
وي چاپ 40 هزار بسته ترويجي مکتوب و غيرمکتوب با هدف افزايش آگاهي شهروندان به دو صورت تيراژ و فعاليت مستمر را از فعاليت هاي اين اداره کل در 9 ماه سال جاري اعلام کرد.
فرشي حق رو، افزود: نمايش آثار هنرمندان با مضمون استاندارد، تهيه انواع نوشت افزار استاندارد و ايراني با شعارهاي ترويجي و بازديد دانش آموزان از اين اداره کل و آزمايشگاه ها از ديگر فعاليت هاي انجام شده اين اداره کل در اين راستا است.
نخستين تشکيلات سازمان ملي استاندارد ايران در سال 1304 همزمان با تصويب قانون اوزان و مقياس ها شکل گرفت و تا سال 1311 به نام اداره «اوزان و مقادير» در وزارت فلاحت، تجارت و فوايد عامه فعاليت داشت.
اين سازمان هم اکنون در 5 حوزه استاندارد سازي، ارزيابي انطباق، اندازه‌ شناسي، تائيد صلاحيت و کار پژوهشي فعاليت مي کند.
8023/3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان