Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- رییس کانون مساجد کشور گفت: جمهوری اسلامی در پلتفرمی(مرام یا بنیاد و اساس چیزی) که معرفی کرده تعاملات دنیا را به عنوان انقلاب سیاسی و ایدئولوژی بهم زده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن صدا و سیمای اصفهان افزود: پیامبر اکرم (ص) در اطلاع رسانی تمام اقدامات را با استفاده از ابزار روز انجام دادند اما آیا ما در حوزه اطلاع رسانی همان کاری که پیامبر کردند را انجام داده ایم؟
وی با بیان اینکه حاکمیت کلان دنیا پلتفرمی اجرا کرده تا همه در آن نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: در نظام کلان حاکمیتی دنیا بر مبنای حاکمیت خدا تعریفی شده و 'جمهوری اسلامی' را به این حاکمیت عنوان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: نام ایران در خبرگزاری ها مطرح دنیا بسیار نام می برند به این دلیل که اقدامات شکوفایی انجام شده و به صورت کلی زمین بازی را بهم زده ایم.
ارزانی ادامه داد : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیشتر نهادها و حوزه ها و بخش ها رشد فراوانی را نسبت به 40 سال قبل شاهد است.
وی با بیان اینکه در معرفی برخی از اقدامات صورت گرفته ضعیف بوده ایم، اظهارداشت: در قالب روابط عمومی ها و در قالب نوین و قابل فهم باید اقدامات را معرفی کنیم از این رو برخی از بخش ها ضعیف دیده شدند که به دلیل نبود اطلاع رسانی صحیح بوده است.

** انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست
رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان افزود: باید قدر موهبت ولایت را با اطاعت پذیری بدانیم و ادامه دهنده فرمایشات ولایت و عملیاتی کردن نظرات ایشان در جامعه باشیم.
جعفر عسگری انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا از صدر اسلام تاکنون دانست و گفت: یک حکومت دینی با محوریت شیعه را شاهد هستیم، انقلاب اسلامی نیز هم دستاوردهایی داشته است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در داخل و خارج است، تصریح کرد: علی رغم تمام دشمنی ها و مدیریت های غلط خدمات انقلاب در داخل و خارج نمایان است.
رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران را قابل دفاع دانست و خاطرنشان کرد: ایستادن مردم پای ارزش های انقلاب یک نعمت است،
وی با بیان اینکه برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید رسالت و وظیفه داخلی را مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: تبیین دستاوردها، آثار مکتوب، فضای مجازی، رونمایی اثر فاخر و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شاهد هستیم.
به گفته وی، از 14 تا 20 بهمن جاری نمایشگاه آثار و دستاوردهای انقلاب در اصفهان برپا می شود.
12 تا 22 بهمن هر سال به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، سال جاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است که با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده برگزار می شود.
9913/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دنيا انقلاب اسلامي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه‌ی پیروزی انقلاب یکی از نقاطی که مورد غضب انقلابیون تندرو قرار گرفت و حتی دو هفته پیش از پیروزی قطعی توسط آنان به آتش کشیده شد، شهرنو یا همان محله‌ی بدنام تهران بود. نخستین بار عصر دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۵۷ شماری از جوانان تندرو به شهرنو هجوم برده و آن‌جا را به آتش کشیدند، اما ماجرا با ورود ده نفر روحانی در آن مقطع ختم به خیر شد؛ آن‌ها فورا به آتش‌نشانی مراجعه کرده و از ماموران خواستند برای خاموش کردن آتش اقدام کنند. با این حال استخوان شهرنو همچنان لای زخم انقلاب باقی ماند تا نزدیک به دو هفته پس از پیروزی انقلاب.

مرحله‌ی بعدی مواجهه‌ی انقلابیون با شهرنو این بار اما نه سرخود، که به دستور دادستانی وقت صورت گرفت آن هم نزدیک به دو هفته پس از پیروزی انقلاب. روز یک‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۵۸ خیابان‌های اطراف محدوده‌ی شهرنو زیر پوشش حفاظتی پاسداران انقلاب قرار گرفت و در ساعت ۲۲ پاسداران کمیته‌ی منطقه‌ی ۱۲ و چند نفر از اعضای شورای دایره‌ی مبارزه با منکرات، با در دست داشتن حکم دادستانی با بولدوزرهای شهرداری دیوارهای شهرنو را تخریب کردند.. فردای آن روز کیهان در پی اعلام این خبر نوشت: «قرار است جای خانه‌ها، مغازه‌ها و اماکن قلعه شهرنو که کار تخریب آن ظرف چند روز آینده پایان می‌گیرد، به‌زودی در زمین آن بازار اسلامی،‌ مسجد، مدرسه و پارک ایجاد شود.» یکی از مسئولان شورای دایره‌ی مبارزه با منکرات نیز در رابطه با این موضوع به خبرنگار شهری کیهان گفت: «دایره‌ی مبارزه با منکرات کار خود را از چهار ماه پیش با حکم دادستان انقلاب اسلامی آغاز کرد و خط اصلی عمل‌کرد این شورا مبارزه‌ی پی‌گیر در جهت ریشه‌کن کردن فساد و فحشا در سراسر کشور می‌باشد.»

نماینده‌ی دادستان برای حل این مسئله، شیخ حسین انصاریان بود. ایشان در گفت‌وگویی که با بخش تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پاییز ۷۸ انجام داده جزئیات این ماجرا را توضیح داده است. مرکز اسناد انقلاب اسلامی به‌تازگی ویدیوی قسمت نخست این بخش از سخنان او را در کانال تلگرامی خود قرار داده که متن آن به این شرح است:

انصاریان: یک بار مردم حمله کردند آن‌جا را آتش زدند. کار افراطی هم صحیح نیست هم این‌که آقای طالقانی خیلی از این عمل ناراحت شد و در یک سخنرانی‌اش خیلی حمله کرد به آن‌هایی که این کار را کردند. من اول فرستادم شهرنو آمار گرفتم؛ ۱.۱۲۰ خانه در ۸۰ هزار متر ساختمان در آن‌جا وجود داشت؛ یک طبقه و دو طبقه، تمام این خانه‌ها مرکز فحشا بود. خیلی نرم باها آن‌ها صحبت، و همه‌ی خانه‌ها را قیمت‌گذاری کردیم. خانه‌ها را به ما واگذار کردند ولی به نام من در محضر نوشتند که وکیل آقای قدوسی (دادستان کل انقلاب اسلامی) بودم. من امضا می‌کردم و پول‌شان را هم نقد می‌دادم.

[مصاحبه‌کننده] مقاومتی نکردند؟

انصاریان: اغلب‌شان نه، چون پیرمرد هم شده بودند، پشیمان هم شده بودند. با آن‌ها برای توبه کردن هم صحبت می‌کردیم. خیلی‌هایشان هم گریه می‌کردند و با کمال رضایت... حتی بعضی‌ها پول خانه‌های‌شان را نگرفتند، گفتند حالا که شما می‌خواهید یک کار خدایی کنید ما سند را به نام‌تا می‌زنیم می‌رویم.

۲۵۹۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898958

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد