Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: توزیع کالای اساسی شامل مرغ، گوشت و برنج برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و تعاونی‌های کارگری و کارمندی انجام می‌شود.

مجید زرین‌دلاور با بیان اینکه در حال حاضر همه مسائل بازار در ستادتنظیم بازار به خوبی راهبری می‌شود اظهار کرد: کالاهای اساسی برای حمایت از افراد زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و تعاونی‌های کارگری و کارمندی در بخش‌های مختلف توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گوشت قرمز، مرغ و برنج در حال توزیع بین اقشار فوق در حال توزیع است افزود: با هماهنگی دستکاه‌های مختلف متولی مانند بهزیستی و کمیته امداد این کالاها در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: ما اقلام را در اختیار دستگاه‌های متولی قرار داده و آنها اقلام را به نوبت و با فراخوانی خانواده‌ها تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پس از توزیع اقلام اساسی بین خانواده‌های زیر پوشش سازمان‌های حمایتی تصمیم برای روند آینده اخذ می‌شود ادامه داد: تزریق کالاهای اساسی به صورت مرحله‌ای و هفته‌ای انجام می‌شود.

زرین‌دلاور با بیان اینکه دستگاه‌ها حمایتی ناظر بر توزیع کالاها بوده و لیست‌های توزیع خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه می‌دهند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی چون تعزیرات و خود استانداری نیز در جریان ریز چگونگی توزیع کالاها قرار دارند.

وی گفت: کنترل‌های لازم نیز توسط اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت استان، بازرسی استانداری و بازرسی کل و حراست دستگاه‌های متولی در امر توزیع صورت می‌گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی پوشش تجارت کمیته امداد امام خمینی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی