Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه آلمان در واکنش به رد توافق 'برگزیت' در پارلمان انگلیس، تاکید کرد: ما برای همه سناریوها آمادگی داریم و امیدواریم که منطق (در انگلیس) حاکم شود.

به گزارش ایرنا، 'هایکو ماس' روز چهارشنبه طی گفت وگو با شبکه رادیویی 'دویچلند فونک' گفت: در ارتباط با مساله برگزیت، اکنون توپ در زمین انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته مشخص نشد که آنها چه می خواهند فقط معلوم است که چه نمی
خواهند.
ماس تاکید کرد: ما برای همه سناریوها آماده ایم اما در عین حال همچنان امیدواریم که منطق حاکم شود. وزیر خارجه آلمان درباره احتمال رای عدم اعتماد به 'ترزا می' نخست وزیر انگلیس، بر لزوم وجود یک 'دولت باثبات' در لندن تاکید کرد و گفت: زمان برای بازی به پایان رسیده است.

**اتریش: مذاکره مجددی درباره توافق برگزیت نخواهد شد
'سباستین کورتس' صدراعظم اتریش نیز سه شنبه شب در یک پیام توییتری اعلام کرد: هدف ما همچنان این است که از ایجاد 'برگزیت سخت' - خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق - جلوگیری کنیم و در آینده همکاری نزدیکی با انگلیس داشته باشیم.
کورتس با ابراز تاسف از رد توافق برگزیت در مجلس عوام انگلیس تاکید کرد: در هر صورت هیچ مذاکره مجددی درخصوص توافق برگزیت انجام نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس عوام انگلیس شامگاه سه‌شنبه پس از یک هفته بحث و بررسی‌های نفس‌گیر به توافقنامه موردنظر دولت این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا رأی مخالف دادند. با توجه به رأی هفته گذشته نمایندگان انگلیس در مخالفت با خروج این کشور بدون دست‌یابی به یک توافق، اینک دولت موظف است تا ظرف مدت سه روز آینده برنامه خود را برای ادامه روند برگزیت ارائه دهد.
اروپام**1078**1485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی آلمان اتریش برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌ بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

دیگر خبرها

  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند