Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:42:30 GMT

وحید نامداری: بازی برابر تاجیکستان یک‌طرفه بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۱۴۰

وحید نامداری: بازی برابر تاجیکستان یک‌طرفه بود

‎زننده تنها گل تیم فوتبال امید برابر تاجیکستان معتقد است این تیم در این بازی بدشانس بود. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید نامداری که تنها گل تیم فوتبال امید را در دیدار روز گذشته مقابل تاجیکستان به ثمر رساند در این خصوص گفت: خیلی زود در این بازی به گل رسیدیم و تصور خودمان این بود که با یک نتیجه پرگل پیروز می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع می‌توانستیم نیمه اول را با 5 گل به سود خودمان تمام کنیم. متاسفانه این بازی پخش نشد اما به واقع شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم و تاجیکستان موقعیت‌های بسیار کمی داشت. 

زننده تنها گل ایران مقابل تاجیکستان  اضافه کرد: در این مسابقه بسیار بدشانس بودیم. هر موقعیتی که ساختیم وارد دروازه نشد تا در  نهایت چنین نتیجه‌ای به دست بیاید. با این وجود بچه‌ها انگیزه زیادی برای جبران نتیجه دارند و همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری در این مسابقات داشته باشیم. همانطور که به خوبی ایجاد موقعیت می‌کنیم باید از فرصت‌ها هم بهتر استفاده کنیم تا بتوانیم علاوه بر نمایش خوب تیم برنده میدان باشیم.

شکست شاگردان کرانچار مقابل تاجیکستان در تورنمنت قطر

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

کد خبر 6088929

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم