Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:52:47 GMT

یونسکو: بازسازی موصل کار سختی است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۲۸۲

یونسکو: بازسازی موصل کار سختی است

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسکای نیوز؛ خانم آدری آزولای، مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) در سفر به مادرید در این باره تصریح کرد: بازسازی موصل طرحی است که آرزوی ماست، اما کار دشورای است و ما می ‎دانیم، اجرای این طرح زمان زیادی می‌برد.

وی با بیان اینکه کار بازسازی موصل همچنان در مرحله ابتدایی قرار دارد، گفت: به دلیل وجود مین در این شهر برای ارزیابی خسارت‎ها به هواپیماهای بودن سرنشین نیازداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، سازمان یونسکو شهریورماه سال جاری در ابتکاری با هدف جمع‌آوری کمک برای بازسازی موصل، بیش از 100 میلیون دلار برای اجرای این طرح جمع‌آوری کرد.

شهر موصل عراق در طول سه سال در کنترل گروه تروریسستی داعش قرار داشت و شاهد درگیری‎های ویرانگر بود تا این که سرانجام در جولای سال 2017 به کنترل نیروهای عراقی درآمد. کار بازسازی موصل، در ماه دسامبر با بازسازی مسجد جامع «النوری» و گلدسته‌های آن آغاز شده است. اتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل یونسکو بازسازی موصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • بازسازی غزه چند سال طول می‌کشد؟ + ویدئو
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم