Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید باجلان از پرداخت ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مجید باجلان، ​مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به جایگاه قرض‌الحسنه در روایات و احادیث معصومین (ع)، تاکید کرد: قرض‌الحسنه در کمیته امداد همواره مورد توجه بوده است و از همان سال‌های اولیه پرداخت وام قرض‌الحسنه در الویت برنامه‌های امداد قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باجلان گفت: این صندوق با مجوز بانک مرکزی راه‌اندازی شده است و تاکنون با اتخاذ شیوه‌های مناسب، تلاش کرده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه واقعی را در جامعه به اجرا درآورد.

 مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ادامه داد: پرداخت وام به نیازمندان تحت حمایت برای مصارف کارگشایی، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، ودیعه مسکن، اشتغال و رهایی از مشکلات و گرفتاری‌ها با روش‌های متفاوت در حال انجام است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و مجوز اخذ شده از بانک مرکزی، سقف تسهیلات این صندوق در سرفصل اشتغال ۳۰ میلیون تومان، در سرفصل‌ ودیعه مسکن ۱۵ میلیون تومان و وام کارگشایی پنج میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه پیش‌بینی شده است.

باجلان تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۱۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در سراسر کشور، بیش از ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت عنوان کرد: ۱۹۰ هزار فقره از این تسهیلات در سرفصل وام ضروری و ۲۰ هزار فقره با رقم ۳۲۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی بوده است.

وی یادآور شد: این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه واقعی به مددجویان و نیازمندان راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۳۵ شعبه در کشور دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امداد ولایت صندوق قرض الحسنه امداد کمیته امداد مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز از واگذاری ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان اهوازی خبر داد. - اخبار استانها -

امیر صفی‌خانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به 136 دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت 75 دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و 61 دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع 1955 دستگاه تاکسی اهواز 1700 دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (486 میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

وی افزود: در اهواز از سال 1390 تا 1400، کمتر از 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد که یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود و با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی 18 ماه اخیر بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی