Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-09@01:27:05 GMT

سپاهان در انتظار صدور رضایت نامه ابراهیمی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۶۱۳

به گزارش پارس نیوز، 

زردپوشان اصفهانی تکاپوی خود را برای جذب بازیکنان مدنظر قلعه نویی شروع کردند و تاکنون چند بازیکن را به خدمت گرفتند. آنها قصد دارند چند بازیکن دیگر هم به خدمت بگیرند تا لیست نفرات خود را برای نیم فصل دوم تکمیل کنند. 

محمد ابراهیمی بازیکن سابق تراکتورسازی مدنظر قلعه نویی قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن امروز با سپاهانی ها قرارداد می بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ابراهیمی در لیست قلعه نویی برای نیم فصل دوم قرار دارد و مذاکرات خوبی هم با این بازیکن داشتیم و  فقط منتظر صدور رضایت نامه اش از باشگاه اکسین البرز هستیم تا با این بازیکن قرارداد ببندیم. 

او بیان کرد: ما قصد داریم خیلی سریع وضعیت ابراهیمی را مشخص کنیم تا این بازیکن همراه با سایر نفرات برای برپایی اردو عازم ترکیه شود. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قلعه نویی نیم فصل دوم سرپرست تیم نیم فصل ترکیه ترکیه سرپرست تیم فوتبال قلعه نویی نیم فصل دوم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور تاج: صدور بیانیه در لیگ ممنوع!
  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!