Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:00:41 GMT

اعتراض عراق به AFC بابت بلیت‌فروشی بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۹۲۳

اعتراض عراق به AFC بابت بلیت‌فروشی بازی با ایران

فدراسیون فوتبال عراق رسما به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت بلیت فروشی دیدار با ایران اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از پایان بلیت فروشی دیدار ایران و عراق مشخص شد که از مجموع 15 هزار ظرفیت ورزشگاه آل مکتوم دوبی فقط 2500 بلیت را هواداران عراقی خریداری کردند و مابقی بلیت ها در اختیار هواداران ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع موجب اعتراض فدراسیون فوتبال عراق به AFC شده است.


علی جبار، نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق در این خصوص گفته است: «به نظرم رسانه های عراقی مقصر اصلی این موضوع هستند که به هواداران عراقی بلیت کمی رسیده هستند چون آنها برای خرید بلیت بازی با ایران در رسانه ها تبلیغ نکردند.»


او همچنین گفت: «عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون عراق با شیخ سلمان، رئیس AFC گفت و گویی داشت و او به رئیس فدراسیون وعده داده تا 150 بلیت از این بازی را به هواداران عراقی اعطا کند.»

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد