Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان های حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در سمنان گفت: : امسال چندین دستگاه تجهیزات و امکانات انفرادی اطفای حریق خریداری و به استان‌ها واگذارشده است.

سرهنگ علی عباسی نژاد فرمانده یگان حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  با بیان اینکه حجم آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی کشور زیاد است گفت: امسال چندین دستگاه تجهیزات و امکانات انفرادی اطفای حریق خریداری و به استان‌ها واگذارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برگزاری مانورها و آموزش های اطفای حریق تلاش شد تا برای سال آینده بتوانیم سطح آتش‌سوزی و آسیب های وارده به منابع طبیعی را به کمترین میزان کاهش دهیم.

فرمانده یگان حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور از برخورد جدی و قاطع با قاچاقچیان چوب خبر داد تصریح کرد: نیروهای ما از هیچ تلاشی برای برخود با قاچاقچیان دریغ نمی کنند و دستگیری‌ها و مقابله با این عوامل قاچاق در سطح کشور  تحت نظارت و کنترل دقیق است.

عباس‌نژاد با بیان اینکه برای بحث اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع در منابع طبیعی امسال اعتبارات قابل قبولی در نظر گرفته شده عنوان داشت: با توجه به نوسانات ارزی بیان میزان اعتبارات مشکلی را حل نمی‌کند و نکته مهم خدمات صورت گرفته، تجهیزات خریداری‌شده و تجهیز گشت‌ها است.

انتهای پیام / گ

حضور فرمانده یگان های حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در سمنان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد و افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضائی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضائی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 6094856

دیگر خبرها

  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود