Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت روز شهرستان سربیشه امروز و برای دومین سال با حضور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی در محل مهدیه سربیشه برگزار شد.

نظر افضلی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بالای این شهرستان در حوزه های گوناگون بزرگترین ظرفیت این دیار را ظرفیت نیروی انسانی و پدران علومی ، همچون مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی و پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات عنوان کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین وجود ذخایر فلزی و غیر فلزی ، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی ، دارا بودن جاده های مواصلاتی امن به کشور افغانستان ، استقرار بازارچه مرزی ماهیرود، دارا بودن آثار تاریخی و گردشگری فراوان و ... را از اهم فرصتهای سرمایه گذاری در این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم با اشاره به نامگذاری روز شهرستان گفت: هر چیزی که امروزه داریم از برکت خون شهدا است و ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم.

وی یکی از توطئه های امروز دشمنان را اختلاف اندازی بین مردم و مسئولین بیان کرد و افزود : همه ما باید در این خصوص هوشیار باشیم .

گفتنی است، شهادت 20 شهید والا مقام از شهرستان سربیشه در عملیات کربلای 5 و تشییع پیکرهای مطهر آن شهدا در دهه پایانی دی ماه سبب شد تا 26 دی ماه به نام روز شهرستان سربیشه نامگذاری شود .

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان

درآستانه فرارسیدن هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم باحضور مسئولین، اساتید، کارکنان ودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در این دانشگاه با تاکید بر رسالت دانشجومعلمان گفت:معلمی شغل حساسی است و در عین مهم و حساس بودن معلمی شغلی سخت و پر استرس است، انتظارات از معلم بالاست و اگر کسی انگیزه و عشق به معلمی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود.

وی خطاب به دانشجو معلمان افزود:معلمی سخت است، اما اگر با تمام وجود معلمی را بپذیرید، آن وقت است که شیرین می‌شود، اگر این شغل برای معلم شیرین شد آن معلم حرفه‌ای میشود.

او اظهار داشت: معلم حرفه‌ای نسبت به تربیت دانش آموزان وجامعه حساس می‌باشد.

دراین مراسم که با استقبال دانشجو معلمان مواجه بود، از خانواده‌های معظم شهدا، شهید سیف الدینی وشهیده اطهره نقی زاده ازشهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تجلیل به عمل آمد.

 همچنین از دانشجویان برتر این دانشگاه نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان