Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال مس سونگون در شرایطی جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرده است که هفته گذشته در بازی مقابل فرش آرا با نتیجه عجیب یک به ۵ شکست خورد. بعد از این باخت شائبات درباره عجیب و تعمدی بودن این باخت مطرح شد چرا که مس با این کار به فرش آرا کمک زیادی برای سوم شدن در جدول می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که فرش آرا این هفته مقابل ارژن پیروز شود و سومی خود را به لطف برد مقابل مس قطعی کند، در مرحله دوم پلی آف به جای حفاری، این تیم فرش آرا است که حریف مس سونگون خواهد شد.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس با رد این شائبات به خبرنگار مهر گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما با باشگاه هماهنگ کرده بودیم که در دو بازی آخر از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم. لزومی نداشت که بخواهیم تبانی کنیم. دومی ما قطعی و سومی فرش آرا هم تا حد زیادی قطعی شده بود!

وی افزود: خیر و صلاح این بود که در آن بازی بازنده شویم! مقابل فرش آرا بازیکنان ما خیلی بی انگیزه بودند و نشان دادند بی انگیزگی می تواند چه اتفاقاتی رقم بزند.

سرمربی تیم فوتسال مس یادآور شد: برای بازی آخر هم مقابل آذرخش به بازیکنان جوان و امید میدان می دهیم. بازیکنان اصلی ما برای محروم و مصدوم نشدن در تبریز مانده اند و با مربی اختصاصی کار می کنند. هفته بعد مسابقات مرحله پلی آف شروع می شود و می خواهیم با حضور تمام بازیکنان، شروع قدرتمندی داشته باشیم.

تقی پور تصریح کرد: برد و باخت مقابل آذرخش برایمان مهم نیست. آذرخش نه امید به حضور در پلی آف دارد و نه ترس از سقوط. ما هم دومی خود را قطعی کرده ایم. تمرکز ما روی بازی های پلی آف است تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

سرمربی تیم مس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا باتوجه به خرید بازیکن خارجی توسط گیتی پسند، شما برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارید؟ گفت: ما با گیتی پسند کاری نداریم و برنامه های خودمان را پیش می بریم. نفراتی داریم که هر کدام می توانند نقطه اتکایی برای تیم مس باشند.

کد خبر 4514815 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل تقی پور تیم فوتسال مس سونگون فرش آراء مشهد فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم