Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: 85 درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت سال مالی 98-97 در این شهرستان جذب شد.

عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از یکهزار و 775 میلیارد ریال، سال مالی 98-97 از محل 2 درصد نفت، استانی، توازن، حوادث و مالیات بر ارزش افزوده به طرح های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این میزان اعتبار در 26 سرفصل و در قالب 60 برنامه برای اجرای 300 طرح عمرانی اختصاص یافت.
رحیمی اظهار داشت: این میزان اعتبار در 2 مرحله به حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی اختصاص یافت و این در حالی است که در سال مالی 97-96 در این شهرستان 58 درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت جذب شد.
وی تصریح کرد: همچنین یکهزار و 585 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به هفت طرح شاخص این شهرستان امسال اختصاص یافت.
رحیمی ابراز کرد: از این میزان اعتبار 510 میلیارد ریال به طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر، 110 میلیارد ریال فاضلاب دوگنبدان، 75 میلیارد ریال به دانشگاه نفت و گاز، 100 میلیارد ریال به بیمارستان نرگسی، 250 میلیارد ریال جاده گچساران- گناوه، 450 جاده بابا میدان - گچساران و 90 میلیارد ریال به طرح آبرسانی در نظر گرفته شد.
بیش از یکهزار و 560 میلیارد ریال، سال مالی 97-96 از محل 2 درصد نفت، استانی، توازن، حوادث و ماده 94 به طرح های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اعتبار عمراني گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است