Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@22:47:14 GMT

نمایش ‌«گسار» در بابلسر به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۵۰۹

نمایش ‌«گسار» در بابلسر به روی صحنه رفت

به گزارش ایکنا از مازندران، نمایش دفاع مقدسی گسار به نویسندگی علی جماعتی و کارگردانی الیاس شمس‌آبادی به سرپرستی عباس جعفری از گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر  روز گذشته، 25 دی‌ماه در دومین جشنواره سراسری تئاتر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در سالن سینما فجر به روی صحنه رفت. خلاصه داستان نمایش به ماجرای دختری که بنا بر دسیسه‌ای قصد دارد پسری را که در جبهه حضور دارد از حضورش در جبهه منصرف سازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌پردازد. در این نمایش الیاس شمس‌آبادی، زهرا ناهید، محمدقاسم وحیدی‌راد، به بازی  پرداختند و اعظم‌السادات حسینی طراح صحنه، لباس و موسیقی، یگانه شمس‌آبادی، طراح پوستر و بروشور، هنگامه شمس‌آبادی، منشی صحنه، حسین مازندرانی، مسئول جلوه‌های ویژه، محسن باقری، مسئول تدارکات، علیرضا عراقی، اپراتور رایانه، مرتضی کبیری، نورپردارز، ایمان به‌گزین، مجری موسیقی، علی رنجبران، امیر محمد حسن‌پور و مصطفی شهریاری مسئولیت تدارکات صحنه همکاری داشتند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایش دفاع مقدس نیروی هوایی جشنواره سراسری تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود