Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:24:10 GMT

پویش همه برپا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۶۰۹

پویش همه برپا چیست؟

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از خیرین این استان برای مشارکت در پویش "همه برپا" به منظور اصلاح سیستم گرمایشی مدارس دعوت کرد.

مرزبان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به پویش راه افتاده در کشور تحت عنوان پویش "همه برپا" در راستای حذف وسایل گرمایشی غیرایمن از مدارس اظهار کرد: این پویش در کرمانشاه نیز به راه افتاده و امیدواریم با مشارکت خیرین بتوانیم سیستم های گرمایشی غیرایمن را از مدارس استان حذف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه همواره از حیث تحقق تعهدات خود در کشور پیش قدم بوده اند،  از همه خیرین برای مشارکت در پویش "همه برپا" دعوت کرد و افزود: این پویش در راستای حذف سیستم های گرمایشی غیرایمن از مدارس با هدف ایجاد محیط امن برای تحصیل دانش‌آموزان به راه افتاده و امیدواریم با مشارکت خیرین منجر به حذف وسایل گرمایشی غیر استاندارد از مدارس استان کرمانشاه و کشور شود.

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اقدامات انجام گرفته در راستای اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه داشت و اظهار کرد: کار اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه از سال 92 شروع شده و از آن زمان تاکنون 2380 مدرسه با یازده هزار و 200 کلاس درس به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند.

نظری اضافه کرد: تاکنون حدود 35 میلیارد تومان برای اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس سه کلاسه روستایی، افزود: اصلاح سیستم های گرمایشی حدود 2500 کلاس درس اینچنینی باقی مانده که ازاین تعداد اصلاح سیستم گرمایشی 370 کلاس درس در دست انجام است.

نظری افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در صورت تامین اعتبار سیستم گرمایشی مابقی کلاس های درس روستایی نیز در مدت دو تا سه سال اصلاح خواهند شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس روستایی سه کلاسه به بالای باقی مانده را 25 میلیارد تومان اعلام کرد.

نظری یادآوری کرد: در حال حاضر در برخی از مدارس استان از بخاری های نفتی کاربراتوری استاندارد استفاده می شود که جایگیزینی این بخاریها با سیستم‌های گرمایشی جدید در برنامه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر برای تامین وسایل گرمایشی مدارس استان مشکلی نداریم، گفت: هم اکنون 600 بخاری استاندارد در انبارهای استان موجود است که در صورت نیاز از این بخاری‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

دبیر: آزیتا کریمی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس منطقه کرمانشاه همه برپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران