Web Analytics Made Easy - Statcounter

راحله جاتن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه حمایتی بیماران روان مزمن ویژه افرادی است که در مراکز شبانه روزی روان مزمن اقامت داشته و به بهبودی نسبی رسیده اند.
جاتن گفت: این خانه در راستای تکریم حقوق معلولان، سالمندان و بیماران روان مزمن در شهرستان البرز افتتاح شد و ظرفیت پذیرش 10 نفر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در ماه جاری یک خانه حمایتی سالمندان با ظرفیت 10 نفر در موسسه امیرالمومنین(ع) شهرستان قزوین راه اندازی و آماده به کار شد.
این مسئول اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ها، حمایت از سالمندان و معلولانی است که به بهبودی نسبی رسیده اند اما به دلیل حمایت نکردن خانواده و یا بی سرپرست بودن امکان ترخیص آنها از مراکز شبانه روزی میسر نیست.
جاتن ادامه داد: این خانه ها فضای امنی را برای استقلال و ارتقای سطح توانمندسازی توانخواهان ایجاد می کند و گامی مهم در راستای پیشبرد رسالت سازمان در راستای توانمند سازی توانخواهان تحت پوشش خواهد بود.
وی افزد: با تاسیس این خانه ها که بین مرکز و جامعه قرار می گیرند بیماران روان و سالمندان می توانند در طول روز در اجتماع حضور فعال داشته باشند و شب هنگام در خانه های حمایتی اسکان یابند.
7388* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارتقای سطح جامعه خانواده سالمندان شبانه روزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون