Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچ مشکلی در استان ایلام از نظر ظرفیت تامین برق نداریم و تنها در بخش مورموری دچار نوسان برق هستیم که با پیگیری از طریق وزارت نیرو این مشکل تا تابستان سال آینده اجرا می شود.
وی افزود: هم اکنون 6 پروژه برق رسانی با اعتبار 2 میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان ایلام در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل برق منطقه غرب کشور ادامه داد: این پروژه ها شامل توسعه پست 230 کیلو ولت دهلران، خط 63 کیلو ولت سرابله - لومار، احداث پست 20/230 کیلو ولت مورموری، احداث خط 230 کیلو ولت ایلام - سیمره، خط 132 کیلو ولت دهلران و خرید و اجرای فیبرنوری خط 63 کیلو ولت ایلام - مهران هستند.
اسدی گفت: این پروژه ها از 2 تا 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با پیگیری های انجام شده بیشتر آنها سال آینده به اتمام و بهره برداری می رسند.
وی به سایر فعالیت های برق منطقه ای در زمینه تامین برق زیرساخت های شهرک صنعتی، ایستگاه های پمپاژ آب، طرح های کشاورزی و همچنین طرح های نفتی حوزه جنوب اشاره کرد و گفت: برق منطقه ای غرب کشور فعالیت های چشمگیری در سال های آتی در راستای تامین برق استان انجام داده است.
مدیرعامل برق منطقه غرب کشور افزود: برق منطقه ای با توجه فعالیت های گسترده های که در استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان در دست انجام دارد نیازمند همکاری و جذب اعتبار از محل های استانی برای تسریع در اجرای طرح های زیرساختی است.
اسدی گفت: خوشبختانه شاخص های برق در استان ایلام دارای وضعیت مناسبی است و در صورت جذب کمک های استانی طرح های توسعه ای نیز به سرعت اجرا می شوند.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برق شاخص کشاورزی وزارت نیرو ایلام جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز (۴ اردیبهشت) تهران روز بارانی را پشت سر گذاشت و میانگین آلاینده شاخص هوای پایتخت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون) طی ۲ ساعت گذشته، عدد ۷۶ را نشان می دهد که بیانگر کیفیت مطلوب است. البته اکنون شاخص هوا با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می دهد. همچنین اکنون ۱۸ ایستگاه زرد (قابل قبول) و ۵ ایستگاه هم نارنجی (ناسالم) هستند.

شاخص کیفیت هوا(AQI) صفر تا ۵۰ هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ هوا خطرناک

کد خبر 846850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید