Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:13:14 GMT

ایران آنچه در سوریه دارد را حفظ خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۸۷۶

ایران آنچه در سوریه دارد را حفظ خواهد کرد

سرلشکر جعفری با مضحک و خنده دار دانستن تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران مستشاران نظامی و انقلابی و نیز تجهیزات و سلاح هایی که برای توانمند سازی مقاومت اسلامی در سوریه دارد را حفظ خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند ، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه خواهد داد، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مضحک و خنده دار دانستن این تهدید و  تاکید بر اراده جمهوری اسلامی مبنی  بر حفظ آنچه در سوریه دارد ، اظهار کرد: هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی که برای آموزش و توانمند سازی مبارزین  مقاومت  اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه، در این کشور اسلامی داریم را حفظ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه ایران، افزود: اگر وی گفته باشد "ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد" منظورشان این بوده که ایران یگان نظامی در سوریه ندارد و شما خوب می‌دانید که اقتدار و ابهت یگان های نظامی ایران به حدی است که اگر حضور حتی یکی از آنها را در سوریه ببینید، از ترس قالب تهی خواهید کرد.

جعفری تاکید کرد: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به حساب نمی آوریم ؛ بدانید اگربرابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می کنیم ،حکمتی بزرگ در آن نهفته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بی شک شما در آینده ای نه چندان دور به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد، تصریح کرد: فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می کنید! بترسید از روزی که موشک های نقطه زن ایران غرش کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.

انتهای پیام

دبیر :لیلا چرمچیان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حضور ایران در سوریه سپاه پاسداران فرمانده كل سپاه نتانياهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سپهبد " علی محمود عباس" وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع در تهران با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه افزود: شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر و زخمی شدن بیش از ۷۰ هزار نفر، بدون حمایت‌های آمریکا و سکوت سازمان‌های بین المللی و متاسفانه انفعال برخی از کشور‌های عربی و اسلامی میسر نبود.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تشدید تنش در منطقه و انحراف افکار عمومی به این تنش‌ها به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد، تصریح کرد: سازمان ملل و شورای امنیت نتوانسته است به مسئولیت بین المللی خود در قبال جنایت جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی به خوبی عمل کند، اما به طور قطع رژیم صهیونیستی نیز به هیچ یک از اهداف خود در غزه نخواهد رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن محکوم کردن حملات هوایی رژیم صهیونیستی و نقض تمامیت ارضی سوریه افزود: این رژیم منحوس به بهانه مقابله با محور مقاومت به دنبال از بین بردن زیر ساخت‌هایی نظیر فرودگاه ها، بنادر و همچنین کاروان‌های حامل سوخت و مواد غذایی است و یقینا این حملات ناشی از ترس رژیم صهیونیستی و ناکامی این رژیم می‌باشد.

امیر سرتیپ آشتیانی بیان کرد: نکته مهم و راهبردی در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی، ایجاد بازدارندگی است فلذا اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم و فوری جهت جلوگیری از گستاخی این رژیم در دستور کار قرار دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور نامشروع نیرو‌های نظامی آمریکا در سوریه گفت: حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه بوده و آشکارا ناقض هنجار‌ها و اصول اساسی حقوق بین الملل و منشور ملل متحد است و عملکرد مخرب آن‌ها در منطقه غرب آسیا به ویژه در سوره منجر به بی ثباتی و نا امنی و آوارگی میلیون‌ها سوری شده است.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه آمریکا از آغاز عملیات طوفان الاقصی با ارسال گسترده سلاح و تجهیزات از پایگاه‌های خود در منطقه به تل آویو، سبب کشتار بیشتر مردم فلسطین شده است و از سوی دیگر با حمله به مواضع نیرو‌های مقاومت درمنطقه به ویژه در سوریه، به دنبال افزایش تنش در کل منطقه غرب آسیا می‌باشد، گفت:هرگونه خطای راهبردی و ماجراجویی آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر به تشدید وخامت اوضاع در منطقه خواهد شد.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه‌ی این دیدار گفت: وزرات دفاع جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در دوران نبرد با تروریسم در چهارچوب یک افق و راهبرد بلند مدت در کنار سوریه ایستاد، اینک نیز آمادگی دارد از تمام ظرفیت‌ها و توان خود در کنار دولت سوریه در راستای ارتقای قدرت دفاعی و بازدارندگی سوریه استفاده کند.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان این دیدار بر ضرورت تقویت و حمایت از توان دفاعی سوریه و اجرای توافقات دو جانبه تاکید کرد.

وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه در این دیدار با بیان اینکه تحولات غزه در کنار شهادت مظلومانه مردم غزه مسائل زیادی از جمله پوشالی بودن قدرت این رژیم را نشان داد، افزود: اتفاقات غزه چهره واقعی و مزورانه آمریکا و غرب برای افکار عمومی را بیشتر آشکار کرد.

سپهبد"علی محمود عباس" با بیان اینکه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از سرنگونی این رژیم است، گفت:آمریکا بعد از آغاز جنگ هم متوجه شد که بنیان این رژیم تا چه اندازه سست است.

وزیر دفاع سوریه ادامه داد: رژیم کودک کش صهیونیستی وقتی نتوانست به اهدافش در غزه دست یابد به بهانه اینکه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند اقدام به افزایش تنش در منطقه از جمله در سوریه و لبنان کرد.

سپهبد"علی محمود عباس" با بیان اینکه آمریکا از هیچ فرصتی برای از بین بردن ثبات و امنیت در منطقه دریغ نکرده است، تصریح کرد: حضور آمریکا در خاک سوریه غیر قانونی است و حضور آن‌ها تبدیل به پایگاهی برای حمایت از گروه‌های تجزیه طلب و تروریستی شده است.

وزیر دفاع سوریه در پایان این دیدار گفت: مقاومت، ایستادگی و افزایش توان دفاعی و تقویت همکاری‌های دوجانبه بهترین راه برای بازدارندگی در مقابل دشمنان است و این امر لزوم همکاری و همبستگی دو کشور در برابر دشمنان را مضاعف ساخته است. ­

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • تهدید بی‌سابقه پاکستان از سوی طالبان
  • آیت‌الله علم‌الهدی توضیح می‌دهد؛ چرا تحریم اقتصادی و تهدید ‌نظامی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود؟
  • ۵ کشته و زخمی در حمله به ارتش سوریه در حومه درعا
  • ببینید | دامه سیاست کثیف صهیونیست‌ها برای ناامنی در درعا و سویدا
  • حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق/ شلیک چند موشک از جولان اشغالی
  • تصاویری از احترام نظامی وزرای دفاع ایران و سوریه
  • حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه است