Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمبود سرویس های بهداشتی در سطح شهر گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

به گزارش ایسنا، یاسر جعفری با اشاره به کمبود سرویس بهداشتی در سطح شهر تهران، گفت: در خصوص سرویس های بهداشتی سرانه و همچنین استانداردهای برای کیفیت ساخت آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان زیباسازی در حوزه استانداردسازی، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب اقدامات خوبی انجام داده و همچنین با استفاده از اجرایی کردن طرح های در خصوص انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب مصرفی سرویس ها، گام های خوبی برداشته است.

وی ادامه داد: اکثر پروژه هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر انجام می شود متناسب با الگوهای مناسب است. در این پروژه ها فضا برای معلولان، خانم ها و آقایان و همچنین خدمات دهی به مادر و کودک تعبیه شده است.
معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع ساخت، توسعه و جانمایی سرویس های بهداشتی تاکید کرد: در خصوص ساخت سرویس های بهداشتی سازمان زیباسازی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران پیش بینی هایی انجام داده و تا حدودی نیز به آن نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران تنها وظیفه طراحی و ساخت سرویس های بهداشتی را بر عهده دارد و وظیفه نگهداری آنها بر عهده مناطق 22 گانه شهر است.

جعفری اضافه کرد: اگرچه در خصوص جانمایی سرویس های بهداشتی شهرداری تمایل زیادی به این موضوع دارد اما به دلیل کمبود فضا و همچنین مقاومت بسیار زیاد مردم در فضاهای عمومی گاهی با مشکلاتی زیادی مواجه می شویم.

به گفته معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

وی ادامه داد: برای تامین سرویس بهداشتی ظرفیت های زیادی در شهر تهران وجود دارد که می توانیم با برنامه ریزی آن را تامین کنیم در سطح شهر تهران مدارس زیادی وجود دارد که در ساعات پیک حضور مردم در عرصه های عمومی این مدارس بلااستفاده هستند به همین منظور می توانیم در خصوص آنها برنامه ریزی هایی انجام شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ جعفری در ادامه با اشاره به بحث مکانیزه کردن پل های عابر پیاده برای معلولان و سالمندان گفت: موضوع تحریم ها باعث شده که کمتر بتوانیم بحث تقویت پل های مکانیزه شهر تهران را در دستورکار داشته باشیم اما به شدت به دنبال افزایش پل های مکانیزه برای اقشار کم توان جامعه هستیم.

انتهای پیام

دبیر خبر: بهناز غفاری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرویس بهداشتی شهرداري تهران معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری گذشته با یک نگاه فانتزی، یک تصور و تفکری حاکم بود که شهر تهران باید در همان شکل بماند و کار ویژه‌ای انجام نشود؛ این نگاه باعث افزایش قیمت مسکن در پایتخت شد. - اخبار اجتماعی -

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط بغرنج مسکن در پایتخت و نقش‌ کم‌کاری و ترک‌فعل‌های مدیران شهری در یک دهه گذشته در ایجاد این وضعیت اظهار کرد: مدیریت شهری در این دوره، نگاه ویژه‌ای را به تامین مسکن داشته است و شورا برای ساخت و ساز در بدو ورود چند موضوع را هدفگذاری کرد.

نادعلی ادامه داد: در مدیریت شهری گذشته یک تصور و تفکری حاکم بود که با یک نگاه فانتزی، شهر تهران در همان شکل بماند و کار ویژه‌ای انجام نشود و فقط برخی از خیابان‌ها سنگ فرش شوند و دوچرخه سورای صورت بپذیرد! شاید این موارد از دور کمی دوست‌داشتنی به‌نظر برسد اما با این نگاه، امکان حل مشکلات مردم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: همه موارد اشاره شده در دوره گذشته شرایط نامناسبی را در بخش مسکن تهران ایجاد کرد و مردم جنوب شهر بیشترین خسارت را متحمل شدند؛ باید این موارد اصلاح می‌شد چرا که سرعت در حوزه شهرسازی به اندازه لازم نبود و طولانی شدن صدور پروانه ساختمانی منجر به گلایه شهروندان شده بود و طبعاً شهرداری تهران در دور جدید باید برخی از کوتاهی‌ها را جبران می‌کرد که در یک برنامه‌ای این اقدامات آغاز شد؛ تاکید شورا بر این بوده و هست که این سرعت و تناسب به گونه‌ای باشد که شرط دچار به هم ریختگی نشود.

وی ادامه داد: در همین ارتباط اعضا و ریاست شورای شهر تهران، برنامه‌هایی را طراحی کردند و معتقد بودیم یکی از موضوعاتی که باید در این دوره به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، بخش مسکن است و اقداماتی برای کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.

چمران: شهرداری تهران برای ساخت مسکن توسط چینی‌ها نیاز به مجوز شورای شهر دارد

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رونق در ساخت و ساز مزیت‌های بسیاری را دارد، اضافه کرد: این موضوع علاوه بر کاهش قیمت مسکن، تاثیر بسزایی نیز در اشتغالزایی دارد که در دوره گذشته با توقف ساخت و ساز در تهران، مجموعه‌ای از اشتغال‌های متفاوت و متعدد متوقف شد و در نهایت این موضوع باعث افزایش قیمت مسکن نیز شد.

نادعلی تاکید کرد: آنچه که مدنظر شورا و شهرداری قرار دارد، اجرای طرح تفصیلی است که در قالب آن، طرح کمربند سبز دیده شده است؛ تاکید آن بر این است که ساختمان در قالب بلندمرتبه‌سازی انجام شود.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • سراب سفره کوه سلسله
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود