Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:31:07 GMT

60 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد زنجان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۹۰۱

60 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد زنجان واگذار شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: توسط این نهاد و طی 2 سال گذشته 60واحد مسکونی به اقشار کم درآمد و محروم این استان واگذار شد.

سجاد صنعتی منفرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعداد واحدهای در شرف اجرا، در حال احداث، در ست طراحی و دریافت پروانه روستایی و شهری زنجان در قالب تامین مسکن اقشار کم درآمد افزود: این واحدها حدود 550 باب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد: مقایسه آماری 2 سال گذشته با مجموع 14 سال گذشته نشان می دهد که در این مدت کوتاه شاهد رشد حدود 6 برابری در این زمینه بوده ایم.
صنعتی منفرد ادامه داد: یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن تامین مسکن اقشار کم درآمد روستایی و شهری از طریق احداث واحدهای مسکونی است.
وی اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی و پروژه های سرمایه گذاری در سطح استان پروژه های ورزشی و عمرانی مختلفی در حال اجرا و پیگیری است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توسعه گردشگری روستاها پیگیری می شود، گفت: رعایت معماری ویژه و حفظ بافت سنتی روستاهای هدف گردشگری از اولویت های این بنیاد می باشد.
صنعتی منفرد افزود: در سراسر کشور ۵۰۰ روستای نمونه گردشگری انتخاب شده که سهم استان زنجان 22 روستا می باشد که با بهره گیری از ظرفیت های آن می توان به اشتغال، تولید و اقتصاد کمک نمود.
وی با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن جهت بهسازی روستاهای هدف گردشگری، تاکید کرد: با توسعه بوم گردی و گردشگری در روستاها زمینه‌های ایجاد اشتغال در جامعه فراهم می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باید به روستاهای دارای قابلیت گردشگری توجه داشته باشیم، افزود: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نسبت به شناسایی روستاهای گردشگری ودارای بافت با ارزش اقدام نموده است.
صنعتی منفرد خاطرنشان کرد: اجرای پروژه طرح هادی روستاها با رویکرد گردشگری نیازمند توجه ویژه است و این مهم به خاطر ایجاد جذابیت برای گردشگران داخلی و خارجی است.
به گزارش ایرنا، بنیاد مسکن استان از ابتدا تاکنون 908 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد احداث کرده است.
3216/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مسكن بنياد مسكن كم درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان