Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقی خبر داد که برای فرار از دست پلیس از ارتفاع ۱۲ متری به پایین پرید و راهی بیمارستان شد و گفت: متهم با ۱۲ فقره سابقه کیفری به سرقت حدود ۳۰۰ عدد باطری خودرو در طول یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح، پنجم دی ماه امسال ماموران گشت پلیس آگاهی پایتخت، در محدوده خیابان هفتم تیر، یک دستگاه خودروی سواری را مشاهده و با توجه به ظن مسروقه بودن آن، مشخصاتش را از مرکز کنترل پلیس آگاهی پایتخت استعلام کردند که مشخص شد این خودرو مسروقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:ماموران به راننده خودروی مسروقه دستور توقف دادند، اما وی علیرغم شنیدن دستور پلیس با سرعت از محل دور شده و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست پلیس فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد تا این که در نهایت در بزرگراه رسالت به دلیل سرعت زیاد و عدم تعادل با گاردریل برخورد و متوقف شد، اما راننده برای فرار از دست ماموران، از خودرو پیاده و خود را از پل رسالت به پایین پرت کرد.

سارق مذکور پس از پریدن از بالای پل که ۱۲ متر ارتفاع داشت، دچار آسیب و شکستگی اعضای بدن از جمله فک، صورت و دست شد که بلافاصله با هماهنگی ماموران گشت انتظامی و حضور پزشک اورژانس تحت مداوای اولیه قرار گرفته و متعاقبا به بیمارستان منتقل شد.

خودروی متهم که دچار آسیب جدی شده بود به پارکینگ منتقل شد و در بازرسی از آن هشت دستگاه باطری مسروقه خودرو و یک دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

متهم پس از طی دوره درمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت، منتقل شد و در تحقیقات انجام گرفته با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲ فقره سابقه کیفری در پرونده دارد، به جرایم خود مبنی بر سرقت ۳۰۰ دستگاه باطری خودرو پس از آزادی یک ماهه اش از زندان اعتراف و اقرار کرد که هر دستگاه باطری را به قیمت ۶۰ هزار تومان به مالخران اموال مسروقه در جنوب تهران به فروش می‌رسانده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، در پایان خاطر نشان کرد: سارق به دستور بازپرس شعبه پنجم ناحیه هفت تهران با قرار چند میلیارد تومانی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی مسروقه تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار