Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام -ايرنا- مديرکل آموزش و پرورش استان ايلام گفت: زنگ انقلاب مدارس ايلام امسال به علت تقارن 12 بهمن با روز جمعه و تعطيلي مدارس روز شنبه 13 بهمن ماه برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، اسفنديار رستم زاد روز چهارشنبه در نشست اعضاي کارگروه فرهنگيان و دانش آموزي ستاد چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايلام افزود: اين آيين بصورت همزمان در تمامي مدارس مناطق مختلف شهري و روستايي استان برگزار و آغازگر برنامه هاي دهه فجر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: علاوه بر نواختن زنگ انقلاب برنامه هاي مختلفي در مدارس پيش بيني شده که شامل برگزاري مسابقه هاي ورزشي، مسابقه هاي فرهنگي، هنري، آيين هاي بزرگداشت ددهه فجر و غيره ويژه معلمان و دانش آموزان است.
وي با ذکر اينکه انقلاب اسلامي ايران در حوزه هاي مختلف معنوي، علمي، اقتصادي و غيره پيشرفت هاي قابل بياني داشته افزود: مقايسه دستاوردهاي 40 سال گذشته انقلاب با دوران پيش از انقلاب در قالب اجراي برنامه هاي پرمحتوا مي تواند نقش موثري در روشنفکري دانش آموزان داشته باشد.
مدير کل آموزش و پرورش ايلام افزود: نسل جوان جامعه بايد بداند که تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي وقايع ماندگاري را تجربه کرده که براي هميشه تاريخ در اذهان ماندگار شده است.
وي با بيان اينکه ملت ايران همواره پشتيبان آرمان هاي انقلاب بوده است خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم ايران حضوري هميشگي در صحنه هاي دفاع از ارزشها و دستاوردهاي نظام داشته و اين مهم را همه ساله شاهد هستيم.
مديرکل آموزش و پرورش ايلام گفت: زماني در مقابل هجمه هاي بيگانگان مي توانيم پيروز شويم که بصيرت ديني داشته باشيم و اين ويژگي تاثيرگذار بايد در قشر جوان و نوجوان جامعه نهادينه و گسترش يابد.
سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ايلام نيز در اين نشست با بيان اينکه برنامه هاي بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي با شعار محوري افتخار به گذشته و اميد به آينده برگزار مي شود افزود: 21 کارگروه در اجراي برنامه هاي ويژه سالگرد پيروزي انقلاب فعاليت دارند.
حجت الاسلام علي چراغي پور افزود: تمامي دستگاه هاي مختلف اجرايي استان در حال تدوين و برنامه ريزي آيين هاي بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي هستند.
7171/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها به عنوان یک پارلمان مردمی در دل مردم و زبان گویای مردم هستند. همه مسؤولان و ارکان باید به شوراها ایمان داشته باشند و به عنوان یک بازو نگاه کنند چراکه احترام به شوراها احترام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: خلیج همیشه و تا ابد فارس هویت تاریخی ایران اسلامی است و اسناد کهن تاریخ و جغرافیا مزین به نام زیبای خلیج فارس است.

امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت مبارزه فساد اضافه کرد: فرمان‌های مقام معظم رهبری احکام الهی ولایی و مدیریتی است به ویژه فرمان مبارزه با فساد که دکترین انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است و مبارزه با فساد اصل مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و برخی اعتراض‌ها در محیط کارگری از جمله اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و یا واگذاری‌های غلط و فاسد به جا است که باید اقدام شود.

توجه به خواسته‌های منطقی کارگران

محمدی با بیان اینکه توجه به خواسته‌های منطقی کارگران امری مهم است تاکید کرد: هوشیاری و تأثیرناپذیری کارگران از تحریکات بیگانگان، جهاد بزرگ جامعه کارگری بسیار مهم است

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال برای همه افزود: در شرکت‌های مستقر در شهرستان نیرو جذب شده است ولی متأسفانه میزان جذب از جوانان شهرستان یا صفر یا قریب به صفر است. ای کاش جوانان منطقه یا استان جذب شده بودند اداره کار و تعاون ورود کنند.

امام جمعه جم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهید جهاد تبیین گفت: هرچه روشنایی و دانایی داریم از معلمان است. نیاز مبرم به مطهری‌های گام دوم انقلاب معلم تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به چالش تحمیلی حجاب اضافه کرد: دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند.

کد خبر 6089101

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد