Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :فضای زیر پل طبقاتی شهید آیت اله صدر در تقاطع خیابان شریعتی بعنوان یکی از قدیمی ترین دروازه های ورودی به منطقه یک “شمیران، نگین تهران” با اجرای نورپردازی ، نقش و رنگ زیباسازی شد.

به گزارش امتداد ، اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: خیابان شریعتی بعنوان قدیمی ترین مسیر ارتباطی شمال تهران به مرکز شهر شناخته شده است که از پل شهید آیت اله صدر در محدوده شمال تهران قرار می گیرد برهمین اساس دیواره و پایه های این پل با هدف روح بخشیدن به فضاهای خالی و استفاده از پتانسیل های موجود برای فضاسازی مناسب شهری، زیباسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این فضا با استفاده از اسماء متبرک، رنگ، نور، نقش و نگارها زیباسازی شد تا روحیه بخش و نشاط آفرین برای شهروندان باشد.
بدریان با تاکید بر استفاده از کمترین هزینه و بیشترین بهره وری در زیباسازی منظر شهری تصریح کرد: رنگ های خاکستری و سیمانی، نمای شهر و شهروندان را خسته و دلگیر می کند لذا با استفاده از نور، رنگ و نقش و منطبق بر هنر اصیل ایرانی ، اسلامی می توان شهر را زنده و برای ساکنان زیبا اندیش ، آن را زیباتر کنیم تا حس تعلق به شهر افزایش یابد .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟ | طغرل در تپه سیف ناکام ماند
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر