Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:49:52 GMT

سفر یک روزه وزیر صمت به استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۲۲۷

سفر یک روزه وزیر صمت به استان اصفهان

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا رحمانی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در این سفر یک روزه، نخست جلسه ای با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان خواهد داشت و پس از آن در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه این استان شرکت می‌کند.

بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت تولید لوازم خانگی اسنوا و مجتمع طلای موته از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در سفر به شهرستان گلپایگان ضمن بازدید از شرکت دیار خودرو، جلسه ای نیز با صنعت گران این شهرستان خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پیروزی انقلاب اسلامی صنعت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به توقف تجارت با اسرائیل تا زمان آتش بس دائمی غزه ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری رویترز، عمر بولات وزیر بازرگانی ترکیه امروز گفت که توقف تجارت ترکیه با اسرائیل تا زمانی که آتش بس دائمی در غزه و همچنین جریان بدون مانع کمک‌های بشردوستانه به منطقه تامین شود، ادامه خواهد داشت.

وزیر بازرگانی ترکیه تاکید کرد که "نگرش سازش ناپذیر" اسرائیل برای کمک به فلسطینی‌ها در شرایط دشوار غزه و تامین آتش بس دائمی با حماس، آنکارا را بر آن داشت تا آخرین اقدام را برای توقف تجارت با این رژیم اتخاذ کند.

بولات ضمن به‌روزرسانی ارقام تجارت خارجی در ماه آوریل، خاطرنشان کرد که تا زمانی که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، موضع متعهدانه‌تری برای کاهش حملات به سرزمین‌های فلسطینی نشان ندهد، صادرات ۵۴ گروه محصول به اسرائیل متوقف خواهد شد.

بولات خاطرنشان کرد: در ماه آوریل، صادرات ترکیه با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹.۳ میلیارد دلار و واردات با ۴.۲۴ درصد افزایش به ۲۹.۲ میلیارد دلار رسید.

یسرائیل کاتز وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل در واکنش به اقدام ترکیه مدعی شد: آنکارا با مسدود کردن بنادر برای واردات و صادرات اسرائیل، قرارداد‌ها را زیر پا می‌گذارد. یک دیکتاتور اینگونه رفتار می‌کند.»

تصمیم ترکیه یک ماه پس از آن اتخاذ شد که آنکارا اعلام کرد صادرات محصولات ۵۴ دسته مختلف از جمله آهن، سنگ مرمر، فولاد، سیمان، آلومینیوم، آجر، کود، تجهیزات و محصولات ساختمانی، سوخت هواپیما و ... را به رژیم اسرائیل محدود کرده است.

دادگاه بین المللی دادگستری (ICJ) در ماه ژانویه حکمی موقت صادر کرد و رژیم اسرائیل را به نسل کشی متهم کرد و به آن دستور داد تا اقدامات نسل کشی را متوقف کند و اقداماتی را برای تضمین ارائه کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان غزه انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • ترکیه به توقف تجارت با اسرائیل تا زمان آتش بس دائمی غزه ادامه می‌دهد
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد