Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 600 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد در قالب 30 کلاس 20 نفره در این طرح ملی شرکت می کنند.
وی افزود: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی شرکت کننده در این طرح ملی آموزش های لازم در زمینه مهارت های ارتباطی با والدین، همسالان، اولیای مدارس و مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی را فرامی ‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ملی در استان تقویت مهارت های ارتباطی، همدلی، گفتگو و تحکیم ارتباط دانش آموزان با جامعه و اعضای خانواده خود است.
زارع پور عنوان کرد: اجرای این طرح ملی شرایط را برای تقویت هر چه بیشتر مهارت های گفتگو و ارتباط مؤثر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با خود، دیگران و طبیعت فراهم می کند.
وی ابراز داشت: این طرح ملی با همکاری مشاوران و انجمن اولیا و مربیان مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.
زارع پور گفت: اجرای این طرح به گونه ای برنامه ریزی شده که هیچگونه لطمه‌ ای به روند آموزش دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی شرکت کننده در آن وارد نکند.
وی اظهار داشت: برنامه ‌ریزی های لازم برای اجرای هر چه بهتر این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جامعه دانش آموز طبیعت کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز