Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه در واکنش به تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بدانید که دارید با دم شیر بازی می‌کنید!

به گزارش روابط عمومی سپاه، در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر نخست وزیر اسراییل مبنی بر اینکه چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه خواهد داد، سردار جعفری فرمانده کل سپاه با مضحک و خنده دار دانستن این تهدید و تاکید بر اراده ایران مبنی بر حفظ آنچه در سوریه دارد، گفت: هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی که برای آموزش و توانمند سازی مبارزین مقاومت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه، در این کشور اسلامی داریم را حفظ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه ایران، افزود: اگر وی گفته باشد "ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد" منظورشان این بوده که ایران یگان نظامی در سوریه ندارد و شما خوب می‌دانید که اقتدار و ابهت یگان های نظامی ایران به حدی است که اگر حضور حتی یکی از آنها را در سوریه ببینید، از ترس قالب تهی خواهید کرد.

فرمانده سپاه تاکید کرد: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به حساب نمی آوریم؛ بدانید اگر برابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می‌کنیم، حکمتی بزرگ در آن نهفته است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه بی شک شما در آینده‌ای نه چندان دور به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد، تصریح کرد: فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می‌کنید! بترسید از روزی که موشک‌های نقطه زن ایران غرش کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد