Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@17:10:02 GMT

پایگاه اورژانس هوایی همدان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۸۱۴

پایگاه اورژانس هوایی همدان راه اندازی شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در این آیین گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان اقدام به انعقاد قراردادی با هوانیروز کرمانشاه با هدف سرعت بخشیدن در انتقال مصدومان کرد که در نخستین گام مکان استقرار بالگرد اورژانس 115 را از فرودگاه به محل بیمارستان بعثت تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب الله معصومی ارتقای توان و قابلیت بالای عملیات هوایی توسط بالگرد جدید، دسترسی بهتر به مرکز ترومای اصلی استان، ایجاد حفاظت فیزیکی با ضریب امنیت بالا را از قابلیت های اورژانس هوایی دانست.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان اظهار داشت: برای آماده سازی و راه اندازی پد فرود بالگرد 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

ماهانه حدود هفت تا 10 پرواز توسط اورژانس هوایی همدان برای امداد رسانی به مجروحان صورت می گیرد و تاکنون 250 پرواز انجام شده است.

گفتنی است پیشتر با انعقاد قرار داد بین اورژانس و سازمان امداد و نجات، این پروازها با همکاری هلال احمر صورت می گرفت همچنین بالگرد در فرودگاه همدان مستقر بود.

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در سفری یک روزه در دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور یافت.

بهره برداری از پایگاه اورژانس هوایی در محل مرکز آموزشی درمانی بعثت، کلنگ زنی محل ساخت بنای ساختمان ستادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث، بازدید از پایگاه در حال ساخت شهری ملایر واقع در میدان استقلال و پد فرود بالگرد بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان از برنامه های یک روزه این مسئول است.

همچنین در ادامه با حضور در تویسرکان، محل جدید پایگاه شهری شماره 2 شهرستان تویسرکان را بهره برداری کرده و از پد فرود بالگرد بیمارستان در حال ساخت قائم (عج) این شهرستان بازدید می کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بالگرد امداد همدان اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه