Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج رسانه در بیانیه‌ای تأکید کرد: غل و زنجیر زدن به دست پای خبرنگار زن و برداشتن روسری وی با ضرب و شتم تنها نشان‌دهنده رفتار قرون وسطایی سردمداران آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان بسیج رسانه در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا بیانیه‌ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است: دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که به دیدار برادر بیمار خود در آمریکا رفته بود آن هم بدون هیچ دلیل مشخصی نشان داد که مدعیان آزادی بیان هنوز هم تاب بیان حقیقت را ندارند و اگر حرفی مخالف با خود بشنوند تمام ژست‌های حقوق بشری را کنار گذاشته و به وحشیانه‌ترین وجه ممکن عمل می‌کنند، غل و زنجیر زدن به دست پای این خبرنگار زن و برداشتن روسری وی با ضرب و شتم تنها نشان‌دهنده رفتار قرون وسطایی و مخالف آزادی‌های دینی سردمداران آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: آمریکایی‌ها با اطلاع از مسلمان بودن این خبرنگار طی دو روز گذشته تنها گوشت خوک در اختیار وی گذاشته‌اند تا به لحاظ اعتقادی نیز وی را شکنجه کنند و بدتر که امکان دیدار بستگان نگران وی را فراهم نمی‌کنند تا صفحه‌ سیاه دیگری را به پرونده ضدحقوق بشری خود بیفزایند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج رسانه این عمل غیرقانونی و غیرانسانی آمریکا را محکوم کرده و خواهان آزادی هرچه سریع‌تر عضوی از جامعه خبرنگاران است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی حسن روحانی روز پرستار انقلاب اسلامی اردبیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه حجت الاسلام حاج علی اکبری خبرنگار پرس تی وی بسیج رسانه بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود