Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نیروهای ارتش لبنان به همراه نیروهای حزب الله به دنبال فردی هستند که دیروز(سه شنبه) از مرزهای لبنان در منطقه 'خلة الضرة' گذشته و پس از انداختن نامه هایی به زبان عبری بی توجه به دستور ایست نیروهای لبنانی، گریخته است .

به گزارش ایرنا، در پی انتشار این خبر از پایگاه خبری 'المیادین'، شبکه تلویزیونی' الجدید' لبنان افزود: این فرد که لباس نظامی رژیم صهیونیستی را به تن داشته، هنوز در خله الضره در داخل اراضی لبنان پنهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سویی دیگر 'آفیخای ادرعی' سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به احتمال عبور این فرد از اراضی اشغالی به لبنان، اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی شکافی در حصارهای مرزی با لبنان پیدا کرده و این موضوع در دست بررسی است.
پس از آن که رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته به بهانه تخریب تونل های حزب الله عملیات سپر شمال را کلید زد، مرزهای جنوبی لبنان به حالت آماده باش است.
خبرگزاری ملی لبنان هم اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) شروع به نصب حصارهای آهنی جدیدی بر روی دیوار بتنی در مرزهای لبنان – فلسطین کرده اند. نیروهای ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) مستقر در جنوب لبنان نیز به حالت آماده‌باش درآمده اند.
خاورم**3224 **1586

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مرزهاي لبنان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی