Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز درسومین اجلاس روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی در بوشهر افزود: روابط عمومی حرفه‌ای با به‌کارگیری فناوری و دانش روز در فضای کسب و کار شرکت‌ها تاثیر گذار هستند، از مشخصات روابط عمومی فعال اشراف کامل به صنعت پتروشیمی از جمله دانش فنی، بازار، خوراک، تولید انواع محصولات و در نهایت استراتژی‌های کلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار روابط عمومی‌ها بر محیط‌های بیرون سازمان و صنعت پتروشیمی به ویژه اجتماع و ذینفعان بیان کرد: اگر شرکت‌ها و صنعت به رویداد و یا دستاورد مهمی دست یابند، از وظایف روابط عمومی است که آن را به شکل برجسته و مفید به نمایش بگذارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به فعالیت‌های موثر روابط عمومی‌ها در مواقع بحران، بر نقش مدیریت بحران روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

محمدی با اشاره به ضرورت به کارگیری نوآوری، خلاقیت و آگاهی در حرفه روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی، گفت: برگزاری نشست‌ها و اجلاس‌های تخصصی در زمینه روابط عمومی به صورت هماهنگ کمک شایانی به پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی می‌کند.

سومین اجلاس روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی با شعار «هم افزایی برای آگاهی» به میزبانی شرکت پتروشیمی جم در عسلویه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ک

کمک روابط عمومی به توسعه پتروشیمی‌ها

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم دیپلماسی موفق انرژی است، هرچند در زمینه امضای قرارداد با شرکت‌های داخلی نیز موفقیت‌های مطلوبی حاصل شده است.

حسین حسین‌زاده امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در حاشیه آیین گشایش بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: بنده خود از خانواده صنعت نفت هستم و هر سال پیشرفت‌های این صنعت را از نزدیک شاهد بوده‌ام.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۷۰۰ شرکت داخلی و بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بخش‌های مختلف نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نمایشگاه نفت حضور فعال دارند، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و حتی شرکت‌هایی که در موضوع هوش مصنوعی دارای ابتکار هستند نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که این موارد از نکات مثبت این رویداد نفتی به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در حوزه انرژی است، تصریح کرد: ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است. در زمینه خدمات فنی و مهندسی و همچنین ساخت پالایشگاه نیز در برخی کشورها موفقیت‌های مطلوبی حاصل شده است.

حسین‌زاده ادامه داد: در زمینه امضای قرارداد با شرکت‌های داخلی نیز موفقیت‌هایی از سوی وزارت نفت حاصل شده است. امضای قرارداد به‌منظور جمع‌آوری گازهای همراه، قراردادهای طرح ملی فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی و... ازجمله قراردادهای داخلی در بخش نفت و گاز بود.

وی در پایان از تلاش‌های شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا) در بازتاب دقیق اخبار صنعت نفت، گاز، پالایش و پخش قدردانی کرد.

به گزارش شانا، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران، با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعالی دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران؛ پشتیبان توسعه طرح های صنعت نفت کشور
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • چگونه می‌توان زنجیره ارزش پتروشیمی را توسعه داد؟
  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود