Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:27:27 GMT

این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۰۳۵

این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی

رکنا: دختری ۲۲ ساله بر اثر ابتلا به یک بیماری عجیب، ظاهری مانند زنان سالمند پیدا کرده است.

به گزارش رکنا، منار سعید نام دختری ۲۲ ساله اهل کشور مصر است که بر اثر ابتلا به بیماری عجیبی تحت عنوان "لیبود بروتینانیس" دچار تحولاتی غیرمعمول در ظاهرش شده است.

بنا بر اعلام العربیه این بیماری ژنتیکی بسیار نادر است و چیزی حدود ۵۰۰ نفر از آن در دنیا رنج می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه خبری همچنین به تاثیر این مورد روی صدا و سیستم عصبی انسان اشاره کرد. گفته شده این بیماری در برخی موارد با زخم‌های آزار دهنده نیز همراه است.

گفتنی است؛ بیماری‌های گوناگونی وجود دارند که با تاثیر روی پوست صورت شادابی و جوانی را از چهره گرفته و به این شکل بیمار سالخورده به نظر می‌رسد. به عنوا مثال محمد پسر ۹ ساله سوری یکی از این موارد بود که بر اثر ابتلا به "Cutis laxa" دچار تغییرات ظاهری وحشتناکی شد. تصویر ثبت شده از صورت محمد توسط عکاسی آلمانی به نام مارلینا هاوزن توجه رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. عجیب‌تر از آن نوزادی بنگلادشی بود که از بدو تولد به خاطر اختلال پروجریا دچار پیری زودرس شد.

در ادامه تصاویری از منار سعید را مشاهده می‌کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات حسین محب اهری درگذشت آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه جهانی شدن خواننده افغان به خاطر شباهت به آقای نخست وزیر+ عکس دردسر رفتارهای عروس پولدار برای داماد غیرتی !

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث زنان پسر عکس نادر بیماری عجیب عکس فیلم زن سقوط هواپیما دار سانحه مرد دختر قاتل همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)