Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان گفت: مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان باید صدا این قشر فعال و موثر را به مسئولان برساند.

«نورالدین سهرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به تشکیل نخستین مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کشور توسط وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: این تشکل مردمی و جوان اتفاق خوبی در حوزه جوانان خواهد بود که باید از ظرفیت آن ها برای رفع مشکلات سمن ها و جوانان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان افزود: مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان باید صدا این قشر فعال و موثر را به مسئولان برساند و نباید تبدیل به یک نهاد تشریفاتی و عمومی باشد که همواره سخنرانی و صحبت کنند بلکه باید فعالیت ها و طرح های عملیاتی برای تقویت سازمان های مردم نهاد و مشارکت جوانان داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان متولیان اصلی این تشکل ملی خواهند بود، تصریح کرد: باید در راس این تشکل مهم ملی از ظرفیت جوانان با فکر و اندیشه جدید، دارای شخصیت اجتماعی و به دور از احساسات استفاده شود و نباید دیدگاه های شخصی وارد شود.

 

سهرابی با بیان اینکه اعتماد به جوانان باید بیش از پیش انجام شود، خاطرنشان کرد: جوانان باید از این فرصت ایجاد شده که در دوران پس از انقلاب تاکنون نبوده است استفاده کنند و اثرات مثبت اعتماد به جوانان را بیش از بیش به جامعه نشان دهند.

 

وی با بیان اینکه رفتارهای احساساتی می تواند این اعتماد را از بین ببرد، گفت: جوانان باید برای افزایش اعتماد جامعه به آن ها و تشکل های مردم نهاد به فعالیت های عاقلانه و به دور احساسات و خود بینی بپردازند./

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه ارتش اردبیل سفر رئیس جمهور روحانی سازمان های مردم نهاد جوانان ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر

مسئولان هیات فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی تراکتور در این هفته یک روز به تعویق بیفتد.

طرفداری | مسئولان هیات فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی هفته بیست و هفتم این تیم یک روز به تعویق بیفتد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه هفته آینده در تبریز میزبان گل گهر سیرجان است و با توجه به اینکه جمعه این هفته انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می‌شود و روز شنبه شمارش آرا خواهد بود مسئولان تبریزی از سازمان لیگ خواسته‌اند که این بازی یک روز به تعویق بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!