Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن مولوی روز چهارشنبه در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرکرد تاکید کرد: این تعداد پرونده توسط 12 دستگاه اجرایی این شهرستان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی و اشتغال روستایی به بانک های عامل معرفی شده است.
وی افزود: برای این تعداد پرونده 930 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یکهزار و 854 نفر اشتغالزایی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوی تصریح کرد: از مجموع پرونده های اشتغالزایی تاکنون 200 میلیارد ریال برای 653 فقره پرونده با اشتغالزایی 795 نفر به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی یادآور شد: هم اینک 80 فقره پرونده دیگر در بانک های عامل چهارمحال و بختیاری مشغول بررسی بوده که برای این تعداد پرونده 229 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال 301 نفر پیش بینی شده است.
مولوی اظهار داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، این میزان تسهیلات تا پایان سال جاری جذب و در راستای اشتغالزایی شهرستان شهرکرد هزینه خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد نیز گفت: جهاد کشاورزی برای مکاتبات دقیق محل احداث مجتمع دامپروری سودجان از توابع بخش لاران در این شهرستان اقدام کند.
محمدرضا رئیسی تاکید کرد: تهیه پیوست زیست محیطی در اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی باشد.
وی افزود: برای احداث مجتمع دامپروری سورشجان مرکز بخش لاران شهرستان شهرکرد نیز 3 نقطه پیشنهاد شده که جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به مشخص کردن مکان نهایی اقدام لازم را انجام دهد.
رئیسی به گله مندی اهالی منطقه غرب (چالشتر، اشکفتک و مهدیه) شهرکرد از نگهداری دام در منازل برخی ساکنان این محله اشاره و تصریح کرد: پیش بینی مکانی مناسب برای راه اندازی مجتمع دامپروری در غرب شهرکرد نیز مورد توجه است.
به گزارش ایرنا، از مجموع 17 مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری 9 مجتمع در شهرستان شهرکرد فعال است.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی معاون برنامه ریزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق