Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر عبداله یوسفی گفتند : در اجرای بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، دستورالعمل مصوب هیات وزیران مبنی بر بخشودگی سود، کارمزد و دیرکرد تسهیلات بانکی که سررسید آن ها از1396/06/01لغایت 97/12/29 است به بانک های عامل ابلاغ شد و تضمین لازم را هم سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور تا20 هزار میلیارد ریال برای این منظور در نظر گرفته که البته تقسیط استانی هنوز ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر یوسفی افزودند: به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستانهای استان اعلام گردیده کارگروهی در شهرستان ها به دبیری فرماندار شهرستان  و عضویت جهادکشاورزی و بانک عامل تشکیل و نسبت به بررسی درخواست متقاضیان  و اصلاح آن اقدامات لازم  انجام شود.

ایشان اظهار نمودند: دستورالعمل جداگانه توسط بانک کشاورزی ابلاغ شده است، طبق این دستورالعمل کشاورزانی که در این بازه  زمانی تسهیلات خود را بخواهند باید با پرداخت نقدی 10درصد از مقدار اصل وام و تقسیط مابقی با کارمزد 18درصد  به صورت ماهانه سریعتر تعیین تکلیف نمایند تا بخشودگی سود کارمزد به شکل مشروط به جریان بیفتد.

انتهای خبر/

سهرابی رادخبرگزاری برنا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی خراسان شمالی فرماندار شهرستان قانون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  شهرکی میزان نفوذ بذر اصلاح شده در مزارع را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: سالیانه بین شش تا هفت هزار تن بذر در فصل کشت مورد نیاز کشاورزان سیستان وبلوچستان است و در حال حاضر علاوه بر بذر تولیدی استان، از سایر استان‌ها نیز بذر گندم وارد میکنیم.
وی گفت: با همراهی مراکز تحقیقات، ارقام اصلاح شده که مقاوم به تنش،‌های محیطی است و عملکرد بالایی دارند برای کشت در منطقه به کشاورزان معرفی می شود.
 شهرکی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت گندم در سال زراعی جاری تاکنون کشاورزان شش هزار و ۱۰۰ تن گندم به مراکز خرید تحویل داده اند بیان داشت امسال ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان به کشت گندم اختصاص یافته که با مشارکت کشاورزان، ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی است.
معاون سازمان جهادکشاورزی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان