Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:15:12 GMT

استقلال و تراکتور در یکقدمی معاوضه بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۶۴۹

فصل نقل و انتقالاتی زمستانی آغاز شده است و تیم های بزرگ به دنبال تقویت خود هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و تراکتور سازی با توجه به فاصله نسبتا کمی که با صدر جدول رده بندی دارند امید زیادی برای درخشش در نیم فصل دوم و کسب عنوان قهرمانی دارند. هم استقلال و هم تراکتور سازی در نیم فصل دوم با آرایش متفاوتی به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فروزان سنگربان تراکتور سازی شب گذشته با دنبال کردن یک حساب باشگاه استقلال باعث خشم هواداران تراکتور سازی شد.

این دروازبان سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد و بارها از علاقه خود برای بازگشت به این تیم سخن به میان آورده است و از طرف دیگر هم با توجه به نیمکت نشینی سید حسین حسینی جوان در آبی پوشان اصلا دور از انتظار نیست که شاهد جدایی این دروازبان جوان باشیم.

خبرهای درباره احتمال معاوضه فروزان با حسینی به گوش می رسد و اگر این معاوضه صورت گیرد بدون شک یکی از اتفاقات جنجالی و جذاب فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهد رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تراکتور استقلال فروزان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور