Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:22:41 GMT

دی ماریا: امباپه روزی توپ طلا خواهد برد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۸۲۳

دی ماریا: امباپه روزی توپ طلا خواهد برد

آنخل دی ماریا، هافبک پاری سن ژرمن معتقد است که کیلیان امباپه روزی توپ طلا را خواهد برد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در مراسم توپ طلا امسال موفق شد عنوان بهترین بازیکن جوان جهان را از آن خود کند. او همچنین در جام جهانی نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شد. او در حال حاضر با 14 گل صدرنشین جدول گلزنان سری آ به حساب می‌آید و دی ماریا مطمئن است که با این روند پیشرفت، می‌تواند در بین بهترین های تاریخ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" کیلیان بازیکن فوق العاده ای است. از وقتی از موناکو جدا شده، توانسته رشد بیشتری داشته باشد و در جام جهانی نیز خوش درخشید. اگر به همین روند ادامه دهد، با هم تیمی‌هایی که دارد و پتانسیل بالایش، می‌تواند توپ طلا را ببرد."

 

دی ماریا درباره توخل گفت:" فکر می‌کنم او اعتماد بسیاری به من دارد زیرا فصل گذشته خیلی به من بازی نرسید. وقتی او به اینجا آمد با هم ملاقات کردیم. وقتی به همراه تیم ملی آرژانتین در بارسلونا حضور داشتم هم به دیدن من آمد و به من گفت که می‌خواهد در تیم بمانم بنابراین گزینه دیگری وجود نداشت. چیزی که برایم اهمیت داشت این بود که بیشترین تلاش را انجام دهم و خودم را در زمین ثابت کنم."

 

پاری سن ژرمن آنخل دی ماریا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آنخل دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد

گولر مزد اعتماد کارلو آنچلوتی را داد و بهترین بازیکن رئال مادرید در جدال با سوسیداد لقب گرفت

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

تک گل این مسابقه را آردا گولر در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. هافبک جوان ترکیه‌ای که در این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، شب گذشته درخشان ظاهر شد و در پایان، عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.

گولر درباره عملکردش برابر رئال سوسیداد به مارکا گفت:

اول از همه می‌خواهم به هم تیمی هایم بابت این پیروزی تبریک بگویم. همچنین از کارلو آنچلوتی بابت فرصتی که امروز در اختیار من قرار داد تشکر می‌کنم. از اینکه توانستیم پیروز شویم، بسیار خوشحالم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و گل زدن برای این تیم، حس فوق‌العاده‌ای دارد. از اینکه برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم، بسیار راضی و مفتخرم.

هافبک جوان کهکشانی‌ها درباره روند تمرینات خود گفت:

من صرفا روی قدرت بدنی‌ام کار نمی‌کنم، بلکه سعی دارم ذهنیت خود را نیز ارتقا دهم. صبورانه منتظر می‌مانم تا فرصت بازی به من برسد و خودم را نشان دهم. ذهنیت من این است که مدام پیشرفت کنم.

گولر به جدال حساس رئال مادرید با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا این‌گونه واکنش نشان داد:

لیگ قهرمانان همیشه به رئال مادرید تعلق دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!