Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۳۹۸ در استان چهارمحال و بختیاری، با حضور دستگاه‌های عضو و با تعیین کمیته‌های ۱۰ گانه آغاز شد.

کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد شامل حمل و نقل و ترافیک، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‎ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، و اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین نشست این ستاد گفت: رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه استان موظفند برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی برنامه ریزی و اقدام کنند.

مجید نظری تأکید کرد: اقلام اساسی به ویژه نان، میوه، گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالا‌های مورد نیاز گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۹۸ به موقع و به مقدار کافی تأمین می‌شود.

وی افزود: به منظور بهبود در تأمین امنیت و سلامت مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری باید نظارت جدی تری بر مکان‌های عرضه مواد غذایی و مجتمع‌های بین راهی صورت گیرد.

نظری اضافه کرد: برخورد با متخلفان احتمالی در این حوزه و اعمال قوانین بازدارنده از تخلف مورد توجه مسئولان ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری باشد.

انتهای پیام/ش آغاز فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز ۹۸ ستاد هماهنگی خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد