Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:54:33 GMT

خالی بودن مساجد از جوانان تهدید است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۵۹۲

خالی بودن مساجد از جوانان تهدید است

گزارش دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه اسلامی اظهار کرد: وضعیت پوشش دختران در جامعه اسلامی غصه آور است و اصلا در تراز نظام و حکومت اسلامی نیست.
وی با بیان اینکه علل و عوامل فقدان جوانان در مساجد بررسی شود، تصریح کرد: باید تلاش شود تمام برنامه های کانون فرهنگی و هنری در عرصه رسانه و … به مساجد ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله فلاحتی خواستار آسیب شناسی گرایش جوانان به مسائل پوچ مانند پوشیدن شلوارهای پاره شد و بیان کرد: جوانان نشاط می خواهند و دنبال پوچ گرایی نیستند اما دشمن مسائل پوچ را عرضه می کند.
وی به برگزاری همایش میرزا کوچک جنگلی در 11 آذرماه سال جاری در گیلان اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد لیبرال منش می خواستند میرزا کوچک جنگلی را به نفع خود مصادره کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر برجسته کردن بخش مذهبی و دینی قیام میرزا کوچک جنگلی، خاطرنشان کرد: تلاش کنید از ورود لیبرال ها در برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی جلوگیری شود.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: وجهه روحانی و مبارزات ضد استعماری میرزا کوچک جنگلی در جامعه برجسته شود.
وی با بیان اینکه به بهانه ایجاد فضای نشاط آفرینی هر موضوعی نباید وارد مسائل اجتماعی مردم شود، اظهار کرد: به مقدسات جامعه نباید توهین شود اما کنگره طنزی که در فومن برگزار شد، این گونه بود.
امام جمعه رشت به وجود روایاتی در مورد طنز اشاره کرد و افزود: طنز اشکال ندارد اما در هیچ جای دنیا اجازه نمی دهند طنز مقدسات را زیر سئوال ببرد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات خط قرمز ماست، تصریح کرد: متولیان فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه هایی که مقدسات را زیر سئوال می برد باید جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد قیام مردم قم، برنامه مذکور در مقابل منویات ایشان بود.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر پایبندی سازمان ها نسبت به ارزش های اسلامی، بیان کرد: در کانون های فرهنگی به ویژه کتابخانه ها باید پایبندی در مسائل شرعی رعایت شود.
آیت الله فلاحتی بر توجه به بخش روحیه انقلابی گری میرزا کوچک جنگلی تاکید کرد و گفت: تلاش شود در برگزاری همایش ها و برنامه ها نکته های سئوال برانگیز ایجاد نشود.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جامعه اسلامی حجاب فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزا کریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

میرزا کریمی افزود: پلنگ‌ها اغلب شبگرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.
وی در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی بخصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 6087733

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور