Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت اطلاع رسانی بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین باید تعامل بیشتر و عمیق تری بین دانشگاه آزاد و رسانه ها بویژه در این استان مهم و راهبردی ایجاد شود.

به گزارش ایرنا سلطانعلی میر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی دستگاههای دولتی و مردم می توانند کمک کار بسیاری از مشکلات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: رسانه های نقش موثری در معرفی ظرفیت ها و استعدادهای سیستان و بلوچستان دارند بنابراین اصحاب رسانه و قلم ورود جدی تری به مباحث توسعه ای این استان پهناور داشته باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به پانزدهمین نشست هیات امنای این دانشگاه گفت: هیات امنا به عنوان تصمیم گیرنده نهایی در امور پژوهشی و سرمایه گذاری نقش محوری و کلیدی در حوزه دانشگاه دارند.
وی ادامه داد: این نشست که دی ماه جاری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان برگزار شد 11 دستورالعمل مورد بررسی و مصوباتی نیز به تصویب رسید.
میر اظهار داشت: یکی از این مصوبات این بود که هر یک از دانشگاههای آزاد سیستان و بلوچستان می توانند به مبلغ 2میلیارد تومان در زمینه نیاز و ضرورت مردم و دانشگاه در طرح های سرمایه گذاری و دانش بنیان هزینه کنند.
وی بیان کرد: درخواست فرمانداری ها و معاونت سمای سیستان و بلوچستان در خصوص راه اندازی مرکز کنارک زیر نظر واحد بین الملل چابهار، تاسیس شعب جدید آموزشکده سما و ساختمان آموزشی در شهرهای هیرمند، نیمروز، پیشین، پلان، زرآباد، کنارک، دشتیاری، نوک آباد، بزمان، فنوج و بمپور با توجه به طرح توجیهی ارائه شده مبنی بر لزوم راه اندازی شعب در این مناطق به تصویب رسید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در واحدهای دانشگاهی این استان و اهداف بلند مدت آموزشی بویژه با نگاه به تاثیرات فرهنگی در کشورهای همجوار موضوع طرح آمایش رشته های پیشنهادی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه به تصویب رسید.
وی بیان کرد: جذب دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در 200 رشته کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته از شنبه هفته آینده آغاز می شود.
میر اظهار داشت: علاقه مندان می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و بدون آزمون در این رشته ها نام نویسی کنند.
9914**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه ارتباط رسانه ها و دانشگاه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود