Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:33:24 GMT

سامانه بالن ارتباطی در البرز راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۰۶۷

سامانه بالن ارتباطی در البرز راه اندازی شد

کرج - ایرنا - سامانه بالن ارتباطی پس از انجام آزمایش علمی روز چهارشنبه در آئینی با حضور مسئولان کشوری در استان البرز راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، رحیم احسانی رئیس پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی ایران در آئین راه اندازی این سامانه گفت: این بالن ارتباطی ویژه مواقع بحرانی است که پس از سنجش و آزمایش علمی در اختیار استان البرز قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با گذشت یک سال از تصویب مدیریت بحران وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، این چندمین بالن ارتباطی با هدف تامین ارتباطات در بحران هایی نظیر زلزله و سیل است که آزمایش و تحویل داده شده است.
احسانی با بیان اینکه سامانه بالن ارتباطی در اتوبان کرج- قزوین راه اندازی و مستقر شده، اظهار داشت: ارتباطات صوتی، اینترنت LTE و خدمات دیگر از سرویس های این بالن است.
وی ادامه داد: با راه اندازی این بالن ظرفیت چهار هزار کاربر همزمان فراهم می شود.
احسانی گفت: برای راه اندازی این سامانه ارتباطی بیش از 45 میلیارد ریال هزینه شده است.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات مديريت بحران بالن البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز