Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین شرعیاتی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به ایرنا گفت : با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص کاهش دمای هوا در روزهای آینده ، حفاظت از کنتور و تاسیسات آب برای جلوگیری از یخ زدگی و خسارات احتمالی با رعایت موارد زیر الزامی است.
وی افزود: پوشاندن کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پشم شیشه یا پوشش‌های مناسب دیگر ضروری است با این حال لازم است این کار به صورتی انجام گیرد که کنتور آب به‌راحتی قابل قرائت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرروابط عمومی شرکت آبفای یزد با اشاره به لزوم تخلیه کردن خاک داخل حوضچه کنتور و تمیز نمودن بدنه کنتور و قطعات داخل آن ، اضافه کرد: در صورت یخ زدگی کنتور و لوله های آب از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا حرارت مستقیم در اطراف کنتور خودداری نموده و از هوای گرم (سشوار) استفاده شود
شرعیاتی خاطرنشان کرد: از ورود آب باران و آب سطحی به داخل حوضچه کنتور جلوگیری شود و در صورت وقوع حادثه با سامانه ارتباط مردمی 122 تماس گرفته شود.
وی در پایان تأکید کرد : با توجه به اینکه کنتور در داخل ملک مشترکان واقع شده حفاظت از آن نیز در برابر یخ زدگی به عهده مشترک خواهد بود.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1397 ، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 15 درصد آن ساکن روستاها و مابقی در شهرها سکونت دارند.
این استان ، بیش از 395 هزار مشترک آب دارد که 78 درصد در بخش خانگی و 22 درصد نیز در بخش های غیرخانگی هستند.
در 9 ماهه امسال تعداد هفت هزار و 950 فقره انشعاب آب در سطح استان یزد به فروش رسیده است.
همچنین 461 روستای بالای 20 خانوار با 271 هزار نفر جمعیت روستایی زیرپوشش خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار ) قرار دارد.
1968/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خدمات رسانی سازمان هواشناسی شرکت آب و فاضلاب یزد کنتور جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد

آب اردیبهشت ، خیابان داوودی و بلوار یادمانها در این شهرستان قطع شد.

محمد عبادیان راد مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال ، آب شرب اعلام کرد و گفت : ساعت ۱۷ پایان این قطعی آب خواهد بود.

به گفته او پرسنل عملیاتی آبفای خرمشهر تلاش خواهند کرد تا ساعت قطعی و افت فشار  آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد