Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:47:24 GMT

بارش ها در فارس از امشب آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۱۶۳

بارش ها در فارس از امشب آغاز می شود

مسعود ده ملایی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نفوذ این سامانه بارشی، از اواخر امشب (چهارشنبه) از سمت شمال غرب استان و تشدید فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه (بیست و هفتم دی ماه) در اکثر نقاط استان بارش باران و برف توام با وزش باد شدید رخ خواهد داد.
ده ملایی ادامه داد: در برخی نواحی استان فارس به ویژه نیمه غربی، مرکزی و شمالی این استان، احتمال جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بارش برف نیز در نواحی شمالی به ویژه نواحی سردسیر، گردنه ‌ها و ارتفاعات نواحی مرکزی فارس دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی استان فارس اظهار داشت: بعد از عبور این سامانه، افزون بر مه گرفتگی و کاهش دید در روزهای جمعه (بیست و هفتم دی) و شنبه (بیست و هشتم دی) در بیشتر نقاط این استان با کاهش دما و یخبندان مواجه خواهیم شد از این رو به کشاورزان و باغداران فارس توصیه می شود برای کاستن از میزان خسارت های احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.
ده ملایی گفت: به عشایر استان فارس نیز توصیه می شود که از چرای دام در مناطق مرتفع، اطراف و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان فارس بارش باران بارش برف دی ماه وزش باد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش بهاری در اصفهان / هوا خنک‌تر می‌شود
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب