Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری و به صورت مشترک با استانداران با هدف تبیین سیاست‌های دولت، تقویت هماهنگی بین مدیران ملی و منطقه‌ای و بحث و بررسی پیرامون مشکلات استان‌ها تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه روز چهارشنبه بیست و ششم دی ماه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری و به صورت مشترک با استانداران با هدف تبیین سیاست‌های دولت، تقویت هماهنگی بین مدیران ملی و منطقه‌ای و بحث و بررسی پیرامون مشکلات استان‌ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، تعدادی از استانداران به نمایندگی از سایر استانداران، جمع‌بندی دیدگاه‌های استان‌ها را در موضوعات مختلف به استحضار اعضای دولت رساندند.

حمایت از تولید و بنگاه‌های تولیدی، معیشت مردم، تأمین نیازمندی‌ها، تسهیل صادرات، مالیات، سرمایه‌گذاری، واگذاری پروژه‌های عمرانی، فرونشست زمین، ریزگردها، تقویت زیرساخت‌های مرزی، مدیریت شهری، خودکفایی و پایدارسازی درآمد شهرداری‌ها، بازآفرینی شهرها و تفویض اختیارات، از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

در ادامه این جلسه، بررسی و تصمیم گیری درباره موضوعات به کمیسیون‌های دولت ارجاع شد تا نتایج آن حداکثر تا نیمه بهمن ماه به هیئت وزیران ارائه شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان روحانی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی حسن روحانی تودیع و معارفه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه جلسه هیات دولت حسن روحانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور