Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- گفت: سخنگوي صنعت برق، گفت: مقدمات لازم براي اجراي قانون رايگان شدن برق مدارس در صنعت برق آماده شده اما هنوز فهرست مدارس به دستمان نرسيده است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو، «محمودرضا حقي‌فام» با بيان اينکه دستورالعمل «نحوه تعيين الگوي مصرف برق مدارس» براي شرکت‌هاي توزيع نيروي برق سراسر کشور ارسال شده است، گفت: اين شرکت‌ها براي اجراي اين دستورالعمل، آمادگي کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه دستورالعمل چگونگي تعيين الگوي مصرف برق مدارس، با برگزاري جلسه هاي مشترکي ميان مسئولان مرتبط وزارتخانه‌هاي نيرو، نفت، آموزش و پرورش، راه و شهرسازي، امور اقتصادي و دارايي و سازمان برنامه و بودجه تهيه و توسط اين سازمان ابلاغ شده است، ادامه داد: تا زماني که فهرست مدارس مشمول اين قانون براي توانير ارسال نشود، امکان اجرا براي صنعت برق وجود ندارد.
معاون هماهنگي توزيع شرکت توانير با تاکيد بر اينکه وزارت نيرو و صنعت برق مکلف به اجراي قانون است و هيچ تخلفي در اجراي قانون ندارد، گفت: وظايف خود را براساس قانون انجام مي‌دهيم اما وزارت آموزش و پرورش نيز بايد فهرست مدارس را ارسال کند.
حقي‌فام در پاسخ به اين پرسش که اين قانون از چه زماني اجرايي خواهد شد؟ گفت: اين قانون از ابتداي سال 97 لازم الاجر بوده و به همين دليل صنعت برق از ابتداي امسال هزينه برق مصرفي مدارس را دريافت نکرده است.
معاون هماهنگي توزيع توانير يادآورشد: دستورالعمل براي شرکت‌هاي توزيع برق ارسال شده است اما به دليل آنکه قرائت و قطع و وصل توسط پيمانکاران انجام مي‌شود امکان دارد اين فهرست هنوز به دستشان نرسيده باشد و برخي ناهماهنگي‌ها در اين خصوص مشاهده شود.
وي خاطرنشان ساخت: همچنين به شرکت‌هاي توزيع اعلام شده است که از قطع برق مدارس جلوگيري کنند و از مديران مدارس نيز خواسته شده در صورت مشاهده ناهماهنگي‌هاي احتمالي در اين زمينه، موارد را به شرکت برق منطقه اطلاع دهند.
اقتصام**9189** 2023
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: ۱۰۱۷ خانواده متقاضی طرح ۴ فرزندی قانون جوانی جمعیت هستند که در سال گذشته ۴۶۴ مورد پالایش قرار گرفتند که به تمامی این مشمولان زمین رایگان اعطا شد.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان اصفهان، ساخت بیمارستان را در این شهر نیاز اصلی مردم دانست وگفت:با پیگیری‌های مستمر این شرکت عملیات اجرایی ساخت مرکز درمانی در این شهراسمال قوت گرفته است و مدت زمان اجرای آن سه ساله پیش بینی شده است.
رحیمی افزود: طرح‌های عمرانی متعدد و متنوعی از جمله احداث ۳ باب مدرسه، یک باب مسجد، چند پارک و مرکز محله، تکمیل آسفالت و ۲۰ پروژه طراحی شهری در شهر بهارستان در دست اجراست.
وی گفت: همچنین برای سرعت در اجرای قطار شهری بهارستان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، همچنین بر پیگیری خدمات زیربنایی و روبنایی و تسریع در تکمیل طرح‌های مسکونی نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تلاش در اجرای طرح‌های دولت برای خانه دار شدن مردم رسالت اصلی این شرکت است.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان