Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: هم‌اکنون ۳۴۱ هزار و ۸۲۹ نفر از روستاییان این استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار گرفته و از آب شرب برخوردار شده‌اند.

«روشن‌روان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، شمار روستاهایی که هم‌اکنون تحت پوشش این شرکت قرار گرفته‌اند را ۶۷۵ روستا برشمرد.

وی افزود: پیش از سال ۸۴ تعداد روستاهای تحت پوشش این شرکت در این استان ۵۴۵ روستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی شمار آبادی‌های غیر تحت پوشش تا شهریور ۹۲ را ۲۳۰ آبادی بیان کرد و ادامه داد: این تعداد تا ابتدای سال ۱۶۶ آبادی رسیده است.

روشن‌روان در ارتباط با مجتمع‌های آب روستایی و تک روستایی‌های پیش‌بینی شده در موافقت‌نامه ملی نیز اظهار کرد: از کل ۲۸ مجتمع با ۴۱۶ روستا و جمعیت ۲۲۳ هزار و ۵۰۹ نفر درج شده در موافقت نامه ملی تاکنون ۱۸ مجتمع با ۱۱۴ روستا با جمعیت ۴۲۳ هزار و ۹۴ روستا راه اندازی شده است.

این مقام مسئول توضیح داد: ۶ مجتمع آبرسانی با ۸۴ روستا و جمعیت ۵۳ هزار و ۴۷۳ نفر نیز در سال ساخت است که تا پایان سال افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد چهار مجتمع با ۲۱۸ روستا و جمعیت ۱۲۷ هزار و ۶۴۲ نفر نیز در حال اجراست که از سال آینده به بعد به‌تدریج و فاز به فاز وارد مدار خواهد شد.

انتهای پیام

دبیر: آرزو سعید

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب شرب روستا منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت