Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، محمد پورداود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، چهارشنبه 26 دی ماه در جمع کارشناسان ستاد شاهد و امور ایثارگران مناطق 19 گانه استان و شهرستان ها به میزبانی ملایر، افزود: در سند تحول بنیادین هرگونه اقدام هدایت گرانه برای پرورش ادراک و رسیدن به حیات طیبه همان تعلیم و تربیت تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین پنج اولویت دارد که یکی از آنها سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان و مدیران است، ادامه داد: اولویت هایی که برای استان تعریف کرده ایم عبارتند از حفظ کرامت معلمان، اخلاق مداری و تعمیق جریان یاددهی و یادگیری که با برنامه ریزی های انجام شده خیلی از آنها در حال اجراست.
پورداود یادآورشد: اداره کل آموزش و پرورش استان برآیندی از همه مناطق و شهرستان های استان بوده و این سیاستی است که ادامه داشته و تقویت می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به چشم انداز و سند تحول بنیادین، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه مخصوصاً دانش آموزان مصونیت لازم را برای آنها در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بوجود می آورد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: 8 مدرسه شاهد در سطح شهرستان ملایر داریم که 2 هزار و 800 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی را پوشش می دهند.
هادی سلگی بیان کرد: در طول سال تحصیلی برنامه های مختلفی توسط ستاد شاهد شهرستان درمدارس شاهد و سایر مدارس، از جمله برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان، مربیان و اولیای مدرسه، حضور فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم عطر افشانی قبور شهدا به مناسبت های مختلف، دیدار با خانواده های معظم شهدا، قرائت وصیت نامه های شهدا و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس از جمله برنامه های مستمر مدارس ملایر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک