Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش روزانه، تغذیه و حفاظت از محیط زیست سالم باید در زندگی روزانه شهری گنجانده شود و این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در جشنواره هوای پاک که در مجموعه انقلاب برگزار شد، افزود: اگر به دنبال زندگی سالم هستیم باید ارکان آن را در جامعه ایجاد کرد و این سبک در زندگی نهادینه و گنجانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: زندگی سالم نیاز به آموزش، تمرین و استمرار دارد و اگر این باور در ما ایجاد شود به زندگی سالم خود ادامه خواهیم داد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با توجه به اینکه تغییر سبک زندگی و مشکلات تغذیه ای باعث شده تا کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن افزایش یابد، اظهار کرد: محیط زیست سالم ابعاد وسیع و گسترده ای دارد که وجه ملموس آن زندگی به دور از آلودگی است.
احمدی افزود: ورزش تنها راه کاهش آلودگی و کم تحرکی در جامعه به شمار می رود.
معاون وزیر ورزش از مسئولان مدیریت شهری درخواست کرد تا زیرساخت لازم برای همگانی کردن ورزش را فراهم و شهروندان در شرایط ایمن و آسان دوچرخه سواری کنند.
وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، در دهه فجر امسال همایش دوچرخه سواری در کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.
جشنواره هوای پاک با همکاری کمیته ملی المپیک، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون و هیات دوچرخه سواری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران برگزار شد.
تهرام/7247//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ورزش تغذيه زندگي سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت