Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در با مسئولان و کارکنان مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی استان  با تاکید بر استفاده از شیوه‌های نوین تحقیقاتی در بخش کشاورزی، اظهار کرد: از طرح‌های نو و پیشنهادات و راهکار‌های جدید در راستای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی استان استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلیلی افزود: اولویت برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی، مشارکت در احیای دریاچه ارومیه، اصلاح الگوی کشت و گذر از کشاورزی معیشتی به سمت کشاورزی اقتصادی است.

وی اظهارکرد: رویکرد اصلی و محوری در تغییر و جابه جایی مدیران در بخش‌های مختلف، شایسته سالاری مبتنی بر توانمندی و قابلیت‌های مدیریتی افراد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح رفاه و اسایش کارکنان اظهار کرد: شناسایی راهکار‌های اصلاح وضعیت معیشتی کشاورزان، توسعه پایدار بخش کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و فراوری در استان جزو برنامه‌ها و اولویت‌های کاری باید قرار گیرد.

عباسعلی روانلو رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان نیز به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های تحقیقاتی دربخش کشاورزی استان پرداخت و اظهار کرد: ۱۱۵ فقره پروژه تحقیقاتی در سال جاری در ۱۰ زیر بخش تحقیقاتی اعم از زراعی و باغی، دامی و آب و خاک و ... در سطح استان در دست اجرا است که تا کنون ۴۷ مورد از این تحقیقات خاتمه یافته و ۶۸ مورد دردست اجراست.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد با داشتن شاخصه‌هایی از قبیل: روحیه جهادی و انقلابی در ریاست جدید سازمان، شاهد تحولی چشم گیر در توسعه پایدار بخش کشاورزی استان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید حامد ساجدی نژاد با تاکید بر ضرورت توجه به طب اسلامی افزود: نگاهی به آموزه‌های اسلام نشان‌دهنده توجه بسیار زیاد این دین به علم و دانش‌آموزی است. در قرآن و کلام پیامبر اسلام (ص) و سایر بزرگان دین توصیه‌های بسیاری به آموختن دانش وجود دارد، در این راستا از علما و روحانیون تقاضا دارم در محافل و سخنرانی‌های خود فواید و مضرات مصرف مواد عذایی را در طب اسلامی بازگو نمایند.

 

انتهای پیام/م

 

 

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با مسئولان و کارکنان مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از اتمام رفع تداخلات اراضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سیدمحمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و بر اساس عکس‌های هوایی دهه ۴۰ که در دسترس استان قرار گرفته است، از ابتدای اجرای این قانون از تعداد ۱۰۱۲ پلاک موجود در استان، ۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده است که بر این اساس ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و ۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده و با این اقدام ارزشمند پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات اراضی، تضمین امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 749924

دیگر خبرها

  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران