Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز چهارشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر افزود: در این ایام روابط عمومی ها نسبت به انعکاس عملکرد دستگاهی خود و خدمات دولت تدبیر و امید اقدام کنند.
وی از اهالی مطبوعات، رسانه و خبرنگاران فعال در این شهرستان نیز خواست: از تمامی ظرفیت خود در انعکاس و جمع بندی دستاوردهای 40 ساله نظام و خدمات دولت تدبیر و امید کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه ملایر بر لزوم همراهی و همکاری مستمر مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها با خبرنگاران نیز تاکید کرد و ادامه داد: تمامی اقدامات، دستاوردها و ظرفیت های بسیار خوبی که در سال های گذشته در ملایر ایجاد شده، باید به اطلاع مردم برسد.
فتحی با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا، استقرار مردم سالاری دینی را یکی از برکت های پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: با پیروزی انقلاب ملت ایران عزت و استقلال پیدا کردند.
وی به کسب دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فناوری، نظامی، اقتصادی، سیاسی و عمران و آبادانی کشور اشاره و بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هر دولتی که روی کار آمده است، برای پیشرفت نظام خدمات ماندگاری داشته است.
معاون استاندار همدان همچنین به دستاوردهای چشمگیر و ماندگار دولت تدبیر و امید به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، تولیدات علمی و دانشگاهی، تکنولوژی و فناوری، توسعه روستاها در زمینه بهسازی و آسفالت، احداث راه ها و سایر حوزه ها اشاره و بر لزوم تبیین این دستاوردها تاکید کرد.
فتحی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها را در تبیین این دستاوردها بسیار اثرگذار دانست و افزود: در شرایط کنونی با حمایت و پشتیبانی از دولت و نظام، به مردم امیدواری دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی کارشکنی ها، اعمال تحریم های ظالمانه و به راه انداختن جنگ اقتصادی علیه مردم ایران و تلاش دشمنان برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و دولت، اما جمهوری اسلامی مقتدرانه و سربلند مسیر خود را ادامه می دهد.

** روابط عمومی ها مشوق مردم برای تبیین خدمات 40 ساله انقلاب باشند
امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه در تمامی امور شاهد دستاورد عظیمی از انقلاب هستیم گفت: هر کدام از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی می توانند یک مبلّغ برای بازگو کردن این دستاوردها و مشوق مردم برای تبیین خدمات 40 ساله انقلاب باشند.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای 40 سالگی نظام تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند این دستاوردها را احصا و برای مردم بازگو کنند.
وی ادامه داد: خدمات ماندگار انقلاب اسلامی هر کدام به تنهایی یک دستاورد بزرگی است که امروز دشمنان نظام به این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی اعتراف کرده اند.
امام جمعه ملایر گفت: اگر امروز دشمنان سخت ترین فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه را علیه ما اعمال می کنند، این نشان از به حق بودن نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: در شرایط کنونی که آمریکا و متحدانش در منطقه در تلاش برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و عرصه بین المللی هستند، نشان از این دارد که آنان به اقتدار ایران اعتراف دارند و از نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا در هراس هستند.

** تضعیف دولت، تضعیف نظام است
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز بیان کرد: دولت و نظام را نمی توان از یکدیگر جدا کرد و تضعیف دولت، به طور قطع تضعیف نظام است.
سعید کتابی با بیان اینکه همه باید پشتیبان نظام و دولت باشیم و برای برون رفت از مشکلات در کنار هم تلاش کنیم گفت: هر کسی که داعیه دار انقلاب است باید نظام و دولت را حمایت کند.
وی با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر با ایام فاطمیه(س) خطاب به روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تاکید کرد: نسبت به ترتیب و تلفیق برنامه های این 2 ایام با عنوان «فجر فاطمی» خلاقیت و نوآوری داشته باشید.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خواستار فضاسازی و تبلیغات در سطح شهرستان و تشکیل ستاد فرعی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح بخش های ملایر شد.
کتابی ادامه داد: روابط عمومی ها برای بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید باید در سطح شهر اطلاع رسانی لازم را داشته باشند و با مطبوعات به ویژه نشریه های محلی همکاری کنند.
7528/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی حوزه بهداشت و درمان فناوری نظام جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است